si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Friday, 14 October 2011

photoshoot~~seharian bersama seabad terasa

assalamualaikum...okeh ni dia photoshoot masa kuar dengan geng geng aku aritu..baru nak update sebab MEB baru bagi...adoiii..jenuh nak dapat..kena tarik telinga patplohpat kali baru dia bagi hahahaha untuk yang tak baca lagi kisah aku kuar jenjalan nih boleh klik entry seharian bersama seabad terasa..so ape lagi, baca bismillah sume..selamat menjamu mata dengan 500 keping gambar..err rajin plak aku kan sampai 500 gambar heeee ^^,Y

view scroll ke bawah
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v
v

ayie cakap, ni gambar cam gadoh..pastu aku tambah cikit..gadoh gadoh manje je muahahaha

ape yang diceritakan entah encik musa nih..sti propa lagi nih hakhakahak =P

abaikan orang yang kat belakang tu...fokus orang kat depan je haha

kemain susah aku nak buat gaya nih...ngeee

i'm an ok LOVER? huahuahuahua =P

muka bajet nak kena penampo je miahahaha


with cik rumet..fizah..awat kelam je nih? owhh dah magrib huhuhu

ade cam gaya model tak? agak agak kalo letak muka depan majalah, laku tak ae? =.=" 

wiiiiiii~~ aku comel..ok terima kaseh hahaha lempang patplohpat kali baru tau!!

ouchhh ayie cam artis dowhhh..nak signn muhahaha

kat belakang tu MEB cakap kapal selam..ok fizah pecaya gile hahahha

bergaya dengan kapal selam yang berjaya dipropa kan oleh MEB hahaha

masa nih aku rasa nak tumbang n melayang je..angin kuat gile!!

ehemmm hehehe kami bertiga...cam sopan plak aku kat situ ye..haha

MEB cakap ni gaya muka itik...cehhh lempang kang...ngeeee =P

yibaa..kami berempat..hehe ^-^

ayie buat gaya ape lak tu? adeiiii ehemmm cam bajet romentik je gambar nih hahhaha

ok tukar posisi, pompuan tengah plak 

dah senja tapi tak reti reti nak balik hahahhaa

pose terakhir dari kami berempat..wiiiiiiii~~~

ehemmm...lalalalallalala ^^"

asal aku takde nih? owhhh lupe..aku yang snap..memang la aku takde, sekeh jugak budak nuru nih..ngeee

ok, semangat sangat nak oder sampai pegang buku oder pon terbalik muahahahahha =P

cehhh sume nih propa je..bajet oder..tapi sume makan kek amik kat kaunter hahaha

MEB saya comel tak? ehh silap plak..salah orang lah hahahha ^^"

muka bajet sopan je makan..padahal dah tak larat nak telan hahaha tapi kek yang kitaorang makan sume sedap huuuuu

ok!!!! aku jeles....hahaha


 oleh sebab aku dah jeles, entry nih sampai kat sini je...ok bai...=P


p/s: semoga kita peroleh kegembiraan seperti ini lagi ye sahabat semua..akan selalu merindui kamu semua.. selamat tinggal..sampai ketemu lagi=')

9 comments:

~~zAnAfAhMi~~ said...

seronoknya zaman remaja, shooting kat mana tuuuu?

udin said...

eh? mcm kenal lak yg pakai baju kaler biru tu.. korang budak uum eh? hahaha.. ;)

nuruhuda_329 said...

zanafahmi: shooting kt kuala perlis hihihi

udin: muahahahaha tepat sekali hihihi

shiema sufian said...

sweetnye semua :D

nuruhuda_329 said...

shiema:hihihihi macehhhh :D

Addin said...

nice :) happening .

nuruhuda_329 said...

hehehe..mmg happening...seronok sgt =)

soe hawani said...

MEB akak tu yg pakai baju biru tu ehhh?? hehehe....

nuruhuda_329 said...

soe hawani: hehe yup ;)

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...