si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Thursday 8 September 2011

ni je ade untuk dinner????

assalamualaikum...haishhh aku nih tak tahu la ape penyakit yang melanda..malas giler nak update belog errr..boleh ke cakap gitu ae?? hihihihi sebenarnya kalo korang tengok aku kejap ade kejap takde tu aku buzy cikit beberapa dekad nih...banyak keje..lagi pun nih bulan last aku praktikal, so perlu tunjukkan mutu gaya keunggulan yang baik la kan huuuu.....bila balik keje aku penat, tido pun awal, so masa nak berbelog sangat terhad hihihi...tapi aku sentiase cube mencari peluang untuk update belog buat tatapan korang semua ececece....korang caya tak? heeeeee ^^,Y

ok itu intronya...yang nak di kisahkan hari nih about dinner yang aku melantak sampai tak ingat hari dah lewat malam huuuuu.....dinner with staff kat opis and my rumet, acctually sekarang aku dah ade dua orang rumet...satu bilik duduk tiga orang..memang macam sardin plus tongkang pecah suasana dan keadaan bilik aku hua3 tapi its very happy to stay like that, eh yang tetibe speaking ni kenapa? adeiiii ok ok berbalik pada kisah asalnya, aku nak bagitau yang tempat kitaorang makan tu dekat moll university aku nih, hanya sediakan satu jenis menu je adoiii tetibe aku stress...huaaaaa

menu yang di sediakan nasi goreng ayam je, korang tahu camner cara penyediaannya? ubuh nasi goreng, ubuh ayam goreng, jadilah nasi goreng ayam...grrrrrr~~~~ tapi naseb baik la airnya tak satu jenis je..kalo tak mahu je aku bakar cafe tu...dan naseb baik lagi, sedap jugak menu sejenis nih lalalalallalala =P juga nasib memang sangat baik malam tu, staff kat opis aku tu belanje dinner hahahhaha naseb aku baikkan? huhuhu Alhamdulillah..murah rezeki hehehe

jom review gambar2 gambar kami berdinner hehehhee

tukang belanje dinner huhuhuhu kak ila =)

cik rumet baru...yun :)

cik rumet lame..fizah :)

ni tak tau sape..budak sesat, tetibe ade kat sini hua3 =P

our dinner, air laici, air oren n nasi goreng ayam

zoom air dekat cikittt

zoom nasi sejenis dekat sikittt heee

ok dah abis..errrrkkk kenyang!!! Alhamdulillah hahhaa


p/s: nak suruh korang nanti kan banyak lagi kisah raya aku yang berpuluh episod tu ye akan tibe di dashbord anda tidak lame lagi hehehe ^^'Y..tekan lelaju untuk baca promosi kisah raya dan kisah raya episod satu huhuhuhu stay tune :)

4 comments:

ZWAN SABRI said...

Untungla ada orang belanja dia dinner.. HEHE


MySuaraBlog: Syabas Malaysia!

nuruhuda_329 said...

huhuhu untung la jugak..mkn free je hari2 huu

Anonymous said...

biar betol species menu jex?

nuruhuda_329 said...

betol la fezul hehehe

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...