si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Thursday 8 September 2011

aku tersenarai wehhhh.....terima kaseh budak lelaki sebelah pintu =)

neno neno neno neno...tepi tepi semua..ambulans nak lalu ni..aku cedera parah nih..terkena kejutan yang sangat mengejutkan..tengok hantu pon tak terkejut camni errrrr heeeee....pe hal pulak dengan aku nih? tetibe nak terkejut bagai lak.????

aku nih terkejut sebabnya, aku tersenarai dalam 10 orang yang terpilih untuk dapatkan sentuhan magis dari budak lelaki sebelah pintu (hizami rahim)...tapi apekah sentuhan yang magis tu? haaa haruslah header belog..hihihi hari tu aku ade masuk contest yang dia anjurkan hizami nak header satu...aku tak sangka lak dalam ramai2 tu aku terpilih untuk 20 orang tersenarai firstnya tu...rase macam takde harapan bila dia nak sortkan jadi 10 orang je yang terpilih...tapi bila aku tengok update terbaru dia, ade tersenarai nama aku untuk 10 orang yang terpilih...hahahhaa aku tersenarai wehhhhh hik3 korang jangan jeles ae huhuhu nak tengok klik 10 yang tersenarai =)

mungkinkah header belog aku akan bertukar selepas ini? huhuhu nantikan kemunculannya hihihihi owhh bertuahnya aku hihihihi

special thanks untuk pakcik hizami sebab menyenaraikan belog aku yang sangat daif ni..terasa gembira tak terkata hihihihi...pasni ade orang selenggara belog aku nih..bestnyeee hahahahahaha eh, yeke ae? heeee


mekaseh hizami!!!




 p/s: kekadang dalam sedeh tu ade jugak gembiranya huhuhuhuhuhuhu :)

4 comments:

Penyu said...

bestnya nanti dapat header baru.. :)

nuruhuda_329 said...

hehehe tu la :)

Anonymous said...

tahniah!! :)

nuruhuda_329 said...

mekaseh fezul:)

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...