si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Friday, 9 September 2011

kisah raya nuru 2 = video ucapan selamat hari raya untuk kamoo semua :)

assalamualaikum kakak-kakak. abang-abang, adik-adik sume hehehe korang sihat? aku sihat je, sebab sume orang cakap aku dah gemok after raya nih grrr!!!! bukan aku gemok la, baju yang besar err..tetibe baju yang disalahkan heeeee ^^' tapi kalo gemok tu tandanya sihat and bahagia ke? tak jugakkan? huhuhu so, silalah korang menggemokkan badan kalo nak sihat cam aku kerana hari hari aku gembira dan harus gembirakan diri hahaha

kat atas adelah kemerepekkan aku yang memang suke merepek...ok kita ke tajuk utama entri nih...ucapan selamat hari raya untuk anda semua...tapi sebelom tu, korang dah baca kisah raya aku episod satu? hah? belom?? ish nak kena cubit nih...baca sekarang!!! klik sini selaju mungkin...hehehe

acctually ucapan raya nih aku buat sebelom balik raya hari tuh, jenuh jugak nak buat video nih hahaha..memang kesengalan yang terserlah la dalam video nih hik3..video nih di rakam oleh rumet aku..memang berpuluh kali jugak lah nak buat ni...semua sudut dah d terjah, tapi sudut dalam video nih jugak yang menjadi pilihan aku pon tak tahu kenapa hahahahha...memang skema abis la...dah macam penyimpan mohor besar raja raja nak buat pengumuman raya plak aku rasa.....arghhh nak lari nyorok dalam guni la hahahhaa =P

korang nak tgok? errr...aku malu lah hahhaha nak kena penyepak bertubi tubi budak nuru nih, malu malu cipan plakk hahahahha....ok oleh kerana aku dengan ala ala malu malu cipan so aku upload la video ucapan raya aku nih untuk tatapan korang sume....play video kat bawah ye hihihihi

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-

eh??? takde?? bawah lagi kot huhuhuhuhu

-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
hehehehehe taraaaaaaa play now !!!!




ha...korang nak ngutuk aku la tu...tak pon korang memang dah gelak guling guling sampai terpelanting laptop entah kemana mana dah tu..errrr ^^' hehehe...aku macam dah malu tahap tenuk plak dah nih...aku bla dulu lah hahahahhaha sekian =P


p/s: korang ade video macam nih? hahahhaha

2 comments:

Fezul Fadhley said...

senyuman yg ending to best.. hehex.. :)

nuruhuda_329 said...

huhuhuhu best? macehhh hik3 =p

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...