si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Tuesday 25 October 2011

SMS lawak pepagi bute @_@

assalamualaikum korang..eh ingat tak dulu sebelom pesbuk popular, sms je lah yang menjadi sumber penghubung dengan yang tersayang.... ye dak? hehehe..itu kalo sms yang cintan cintun la..yang aku nak share nih sms yang lawak memang tak hengat dunia kejap je la hihihi...jom mengimbau kenangan dengan sms nih, mane tahu kot kot korang penah hantar sms nih time dolu dolu hikhikhik =)


kalo aku tangkai ko daunnye
kalo aku aur ko tebingnye
kalo aku kumbang ko bunganye
kalo aku langit ko buminye
dan kalo aku tarzan ko le beruknye..

jika mentari datang memancar terik, biar aku menjadi payungmu
jika ribut datang melanda, biar aku menjadi pelindungmu
jika banjir datang mencurah, biar aku menjadi sampan mu
jika ceti datang meminta hutang, biar aku lari dulu..

bila kita cantik, tak siapa memandang
bila kita baik, tak siapa memuji
bila kita susah, tak siapa menolong
bila kita jatuh, tak siapa mengangkat
tapi...........
bila kita kentut, semua mata memandang..

ingatlah..jika dimarah kamu DIAM
jika difitnah kamu SENYUM
jika di keji kamu KETAWA
nescaya dengan berbuat demikian
kamu tergolong dalam orang orang yang SOUND TROUBLE..

kalo ada yang kate kamu hodoh, sabar je
kalo ade yang kate kamu bodoh, biarkan je
kalo ade yang kate kamu dungu, cool je
tapi kalo ade yang kate kamu cantik/hensem
tampar je, kerana itu FITNAH..

kau sungguh dinamis
sifatmu cukup puitis
gayamu sungguh erotis
jiwamu sungguh romantis
caramu seperti celebrities
tapi sayang wajahmu seperti teletubbies..



p/s: mungkin ade salah satu sms nih aku ade hantar dulu, korang ade tak hahahhahaha =P


                                                            

2 comments:

iAmCekbolat said...

perghhhh.. mmg btoy ! kak nuru.. nk2 share :)

Unknown said...

:) SOUND TROUBLE ye...bukan, tandanya awak baik...hehehe.

pantun gurau senda

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...