si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Sunday, 23 October 2011

[novel] sinopsis~ tiada yang indah selain kamu

assalamualaikum semua...ingat lagi tak aku ade bagitau nak buat novel hari tu? hehehe now aku nak publish dia punya sinopsis dulu..bagi gempak and suspen cikit..hahahhahaa isinya akan muncul bila aku rajin nak tulis..boley gitu? hahahaha...so sila lah anda semua baca sinopsisnya dengan kadar yang telah ditetapkan, jangan panjang sangat harakatnya, jangan terlebeh lak dengun nya hahaha

::MEB::


SINOPSIS

Tak banyak yang dapat dilakukan oleh Qaisara kala perasaan itu datang menghampirinya. Dia hanya mampu diam dan menyimpan perasaan itu sendiri di dalam hatinya. Tak ada seorang pun yang tahu kecuali dirinya sendiri. Nama seorang  lelaki telah bertahta di kedalaman relung hatinya. 

Ashraf Hakim, satu nama yang indah, sungguh tak pernah ia sengaja meletakkan nama itu di hatinya. Perasaan itu pun tak pernah ia pupuk sehingga mampu berkembang dengan indah. Hanya dengan hati ia merasakan perasaan itu pertama kali bertemu. Tidak dengan kata-kata, ucapan ataupun tingkah laku yang membuatkan dia tak berdaya atas rasanya itu. Dialah seorang wanita yang sangat hebat menguruskan perasaannya sendiri.

Kekadang menghitung bintang di langit lebih mudah dari menggenggam sebuah hati, itulah perasaan yang ada dibenak fikiran Qaisara. Namun, cintanya pada Ahsraf Hakim tak pernah terusik meski pun badai melanda kerana menyintaimu seperti tiada yang indah selainnya.

Mampukah Qaisara menawan hati Ashraf Hakim? Akankah Ashraf Hakim menghargai cinta suci itu?  Teruskan membaca kisah cinta mereka dalam “Tiada Yang Indah Selain Kamu” 



***********************************************************************************************

p/s: tunggu cerita seterusnya ye ;)

                                             

2 comments:

Ms Ef Abas said...

interesting synopsis, tak sabar nak baca novelnya...

nanti singgah blog www.kisah-dan-kasih.blogspot.com, menulis cerita pendek tapi bukan tahap novel, ni tahap penulis amatur jer...

Izyan Masri said...

AMBOI KEMAIN.NI MESTI PEMINAT NOVEL GILA2 NI XD

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...