si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Thursday, 13 October 2011

photographer tak bertauliah, lintang pukang gambar...

assalamualaikum...hari nih aku jadi photographer tak bertauliah..sebab memang aku tak bape nak lulus amik gambar...jadi aku taram je asal ade, ok la kan dari takde langsung..yang jadi mangsa lensa kamera aku opkos la sahabat aku yang sentiasa ada bersama aku di saat saat terakhir kami akan terpisah jauh nanti....huuuu sadis plak...so kiranya ni photoshoot terakhir la, lepas nih entah bila lak jumpa...

jom view hehehehe =)
v
v
v
v
v
v
v
v














p/s: kalo MEB ade kan best..awak ajarkan amik gambar..mau berkongsi minat dengan awak hehehehe ;)


                                                     

7 comments:

m0sHiE~ said...

besh nye lepak ptg2 cmni kan^^

nuruhuda_329 said...

hehehe...best2..tapi sedeh..sbb sume dh nak balik huuuu....

Pendamba Mawar said...

ayo..sekarang kan ada macam2 software untuk gambar.ada cacat touchup la balik..ades..makcik ni

btw comel tu..edit2 sikit mesti lawa

nuruhuda_329 said...

sbenarnya tak suke edit..sbb tu sume fake hahaha..nak yg ori hahaha :P

kayrul-shah said...

salam kenal...sempoi jer bergambar...nice

shiema sufian said...

comel je semua :D

! AzzaAzman @ Chempaka Sari ! said...

hmm boleh tahan lah..xdelah teruk sangat gambarnya...

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...