si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Thursday, 27 October 2011

ombak rindu~~ kasih ku bagai pantai yang setia menanti =')


ini untuk kamoo MEB.....
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku
Tuhan aku tahu banyak dosa ku
Hanya ingat Kamu kala duka ku
Namun hanya Kamu yang mampu membuka
Pintu hatinya untuk cintaku
Malam kau bawalah rinduku
Untuk dirinya yang jauh dari ku
Agar dia tidak kesepian
Selalu rasa ada cinta agung
Hujan bawa air mata ku
Yang mengalir membasuh luka ku
Agar dia tahu ku terseksa
Tanpa cinta dia di hatiku
Hanya mampu berserah
Moga cahaya tiba nanti
Tuhan tolong lembutkan hati dia
Untuk terima ku seadanya
Kerna ku tak sanggup
Kerna ku tak mampu
Hidup tanpa dia di sisi ku…



donlod mp3 nya kat sini ombak rindu


p/s: OST Ombak Rindu..i will watching..tapi dengan sape? hummm ='(



                                                   

4 comments:

eva said...

crita ni belum kluar lagi kan.. nak sgt tgk movie ni nanti..

Nur Zulaikha said...

ade kat astro ria kan..bulan disember nnt..kalo tak silap..novel dah bace..

nuruhuda_329 said...

belom lagi dears..1 disember nanti =) novel dh khatam patplohpat kali dh..kompem nangis huhuhu

El-Janna said...

xsabar nak tengok jugak^^

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...