si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Saturday 24 September 2011

sweet sabtu---->hati ini memilih kamoo ^-^

assalamualaikum..ouchhh rasa cam lame dah tak buat sweet sabtu nih...so hari nih aku nak buat la..sapekah yang menjadi pilihan hati ini? jeng jeng jeng...hahaha...

sebab name pon sweet sabtu, so orang yang dipilih haruslah sweet jugak..yang tak sweet memang tak dipilih la hahahhaa...untuk sweet sabtu kali nih aku memilih blogger hebat nih fatin liyana...ha sape yang tak kenal dengan beliau yang sangat comel nih..sume kenal ye...sampai aku pon rasa comel cam dia..hahhahaha 

penulisan beliau dalam belog sangat cool..memang best la kalo baca belog beliau, walaupun beliau jarang jarang update disebabkan kesibukan beliau...tapi tak jemu melawat belog beliau hehehe


header beliau yang sangat cute hihihi

orangnya lagilah cute hehehe

dulu masa belom kenal..aku tertanya gak sape lah pompuan nih..artis ke..tapi tak penah tengok belakon ke menyanyi ke...bila semakin masuk dalam arena belog nih..ohh barulah aku kenal..blogger rupenya pompuan nih...hahahaha..and now suke sangat kat dia..sebab dia sangat cool..hehehe..teruskan usaha dalam membelog kan diri ye cik fatin liyana huhuhu entry tamat ok baii =)


p/s: sesuatu yang indah ciptaan Allah..gunakan lah dengan sebaiknya =)


                                           

1 comment:

ct kektus said...

FL tu sangat cantek. suka tengok dia. ;)

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...