si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Friday 23 September 2011

kisah raya nuru 11 = tradisi keluarga huhuhuhu ^^,Y

assalamualaikum semua =)..ok cop, sekarang bulan syawal ag kan? so, tak lewat ag la kalo aku nak post entry pasal raya kan? hahaha ok untuk pengetahuan korang nih entry terakhir aku, eh silap..entry terakhir aku untuk kisah raya nuru...ni episod akhir..di mana tajuk yang aku rasa sesuai dah aku letakkan sebagai tajuk..so, korang reti bacakan? ha baca sendirik hahaha =P

tradisi family aku tiap kali raya memang tak leh dipisahkan dah..tradisi ni tercetus pon disebabkan aku yang sangat bersemangat mentradisikan tradisi nih..eh kau faham tak ayat aku? hahaha...tradisi yang aku maksudkan nih ialah tiap kali raya kami akan makan KFC beramai ramai samada raya pertama, kedua atau ketiga atau seterusnya pasti akan makan KFC..sebab aku memang ratu KFC..kalo gemok sebab KFC pon aku tak kisah errr....hehehe...

semua orang dalam umah tu akan kuarkan duit untuk beli KFC, kiranya semua ahli keluarga kena kuarkan dana la..selalunya sorang RM10 la..yang tukang collect duit nya, haruslah aku...semua kena sumbangkan dana dan aku secara tak tahu malunya mewajibkan semua untuk bagi RM10..kalo ade yang nak bagi lebeh pon tak pe hahaha..opah aku pon bagi jugak tau...kelasss kau hahaha...pas settle sesi mengcollect duit, sesi membeli KFC la plak..family bucket satuuuu hahaha

setiap orang akan dapat dua ketul ayam..memang akan beli cukup cukup je..tak beli lebeh sebab nanti aku la yang makan lebeh tu hahahaha...berlaku ketidak adilan di situ ye..ohh sangat tidak baik ye kalo bulan bulan baik buat camtu hahaha...tapi selalunya mak sedara aku tak abis kan ayam KFC tu, aku la yang abis kan miahahahahha =P

ni duet yang berjaya di kutip..kitaorang dapat RM110 huhuhuhu

kau tengok betapa sesaknya KFC..aku pelik la..time aku nak makan KFC sume nak makan KFC..eh? hehe

dalam kesesakan ramai orang tu, aku sempat gak snap pic supervisor dia  nih..ensem kau hahahaha

maksu aku yang stress beratur hahahaha

kitaorang amik hidangan keluarga yang 21 ketul and plus 5 ketul lagi...then tambah lagi menu2 yang lain..banyak kau jahhh hahaha

taraaaa...ni dia hidangan makan malam..


aku yang sangat poyo muahahahhaa muka bangga dapat makan KFC

sepupu aku yang sakit kat sebelah ni pon sebok gak nak posing dengan KFC..dia orang pertama makan..cehhh lagi cepat dari aku haha


hummmm...tu lah kisah tradisi keluarga aku yang tak bape nak tradisi hahaha...kau ade?ahakz...pas makan tu sume tido, aku tak tido la sebab aku pegi bersenam dulu miahahaha...takot gak gemok walaupun aku rela demi KFC...huuuu k lah selamat menjamu mata..baiii =)


p/s: korang suke makan ape? hehehe


4 comments:

Liza @ Adzriel AB said...

sempat lagi tu curi gambar si supervisor. mmm memang ensem pun. lebih berseleralah mkn kfc ye lepas ni.

Prince Halilintar said...

banyaknya dpt duit raya...ni yg jeles ni..prine kene bg duit raya adelah..

lps ni xde cite psl raya dah la ek..tapi bulan syawal ade 5 hari lagi..hehe

ZWAN SABRI said...

erm, dah macam iklan kfc plak.. time raya mesti ada kfc.. HAHA.. btw, banyak dwet raya.. leyh blanja r KFC...haha


MySuaraBlog: Cinta Jarak Dekat ke Cinta Jarak Jauh?

Fatin Farhana Binti Ramli said...

muak makan kfc .. ayamnye dah tak sedap ..

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...