si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Friday, 23 September 2011

ubat jiwa paling mujarab

assalamualaikum..selamat hari jumaat, penghulu segala hari..oleh kerana hari nih hari jumaat, dan bukan hari sabtu aku nak kongsi dengan korang satu ubat penenang jiwa..eh aku nih bukan nak jual ubat ke jamu ke atau yang seangkatan dengannya..tapi aku nih nak gtau korang ubat untuk tenangkan jiwa korang..mane la tahu kot kot korang nih ade sakit jiwa ke..ha ni lah ubat aku nak bagitau korang hehehehe

ubat nih senang je nak jumpa kalo kita mahu dan berkehendak untuk mencarinya..sebab senang je nak jumpa..kat mane mane pon ade...ape kah ubatnya? jeng jeng jeng...cehhh bajet scary je miahahahha...

haaa ni lah ubatnya..hehehe klik utk besarkan gambar ye huhu


ubat jiwa, zikir harian seribu kali sehari...mempunyai banyak faedah antaranya :-

  • roh senang keluar apabila sakaratulmaut
  • wajah bercahaya sesudah mati
  • azab kubur di ringankan

ha..korang semua silalah amalkan ubat jiwa nih ye...tak payah nak beli ubat mahal mahal untuk ubat sakit jiwa korang..dengan zikir harian nih free je insyaAllah mujarab huhuhuhu selamat beramal..=)

p/s: berkongsi sesuatu yang baik akan diberi ganjaran yang baik =)


                                              

5 comments:

shazmir said...

ye..thanz..mari kita amalkan...

cun awk cun..

xyz4mir.blogspot.com

Fatin Farhana Binti Ramli said...

al-quran ubat segale penyakit ..

ila said...

thanks 4 sharing.
smge dpt diamalkan dlm kehidupan harian

reenapple said...

meacih atas info =)

asamasin said...

two thumbs up.. :D

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...