si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Saturday 17 September 2011

"Jom Sertai Bloglist Wanblur"


assalamualaikum...ok korang nampak banner kat atas? gambaq singa yang ala ala bajet garang sangat tu muahahaha...aku dah lame tak join bloglist nih..ni rase nak join plak..so korang sila join jugak dengan menekan button ini...sume syarat ade kat situ korang boley baca sendiri..sebab aku malas nak tulis, boley? haha...

kategori yang aku nak pilih, haruslah kategori kami comel, sebab tu hakikatnya miahahahaha =P

orang yang aku tersangat nak tag zuneta and fezul fadhley 

ok dah..sweet n simple..boley tak cam gini ae encik wanblur? hahahhaa ok bai=P

p/s: kepada yang di tag sila join dengan kadar segera..kalo tak aku pon tahu lah hahaha ^^'

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...