si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Sunday 18 September 2011

"bloglist-gangster masuk u!"



salam ebelibadi...hari nih aku telah di jempot oleh tuan empunya belog yang anjur kan segmen nih untuk join bloglist dia..eh, kau jempot aku kan? hahahahha tuan empunya segmen ape pon bolehh...so, kalo korang pon nak join leh klik kat sini secara berjemaah...dah klik tu bacalah syarat syaratnya dengan sendiri dan dengan jayanya...sebab aku malas nak copy paste ayat dia...bagi korang berdikari sikit muahahahha =P

tapi kan aku nak protes cikit kat tuan punya belog..asal logo UUM takde? arghhh aku marah nih..grrrrr buat lain banner tu miahahahhaha....ok aku cube untuk marah nih hahaha =P

takde ape dah..ok tamat..jeng jeng jeng!!!!!

p/s: tengah sibok menggodek belog pon sempat lagi join segmen kikikikikiki =P

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...