si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Sunday, 7 August 2011

thanks cik ikah comel heee :)

ok first aku nak bagi salam dulu..assalamualaikummmmm.......hehehhee korang yang penah lawat belog aku yang gelap gulita sebab tak bayar bil letrik hari tu sila terkejut sekarang dengan pencerahan belog aku..sebab aku dah bayar bil letrik hua3...ok aku buat lawak jeq boley gitu? hehehe...

belog aku tetibe cerah disebabkan cik ikah comel telah membuat aku dengan tekadnya mencerahkan belog aku hehehe....eh, sebelom tu aku pomot belog beliau dulu..korang nak jenguk beliau tekan sini laju2 tau..kalo lembab2 ia tak berfungsi heheheh :P

sebenarnya belog aku jadi cerah nih sebab dah tukar header baru hehehehe header tu cik ikah yang buatkan sebab aku tanpa segan silu meminta belas kasihan beliau untuk buatkan header belog aku hahahha sebelom nih header aku kan terlampau cantik dan aku tersangat pandai nak buat header hak3 so, dengan header baru buatan cik ikah nih, buat aku nak sengeh je sepanjang hari...hahaha boley tak gitu ae? rase2 orang cakap aku gile tak? huuuu

taraaaaa ni header yang cik ikah buat.....hehehe


comel tak? comel tak? hehehe kalo korang cakap tak comel pon aku tetap cakap comel jugak hahhaa...

terima kaseh tak terhingga untuk ikah sebab buat kan header untuk akak..ececece kalo nak terharu sekarang ye..pasni tak leh terharu dah huhuhu leh lak camtu kan ngeee @_@ 

so, sekarang aku akan guna header nih sampai lah ada orang sponsor  lagi header untuk aku...sekali lagi thanks dear ikah yang comel hehehe :) jasa mu dikenang, and akak belanje kepsi kat bawah nih..selamat menjamu mata ngeeee..(bulan pose tak leh makan, so tengok je k huhuhu)





p/s: ade ke orang nak sponsor header untuk aku?

5 comments:

~iKaH ~ said...

hee ,, terharunya bila akk ckp cm tuh :) hee ,, wc sys comel ! alorh , kempunan tgk kefcie :( ,,
tape2 ,, dpt tgk pon jdi lah :D

nuruhuda_329 said...

hehehhee tengs ya..akak pun kempunan gak nih..dah lame tak mkn kepsi uwaaa T_T..

THE LEKAT LEKIT STORY said...

comel2 header baru tu..

Fezul Fadhley said...

nuruhuda kejam sebab letak gmbr kepci! uwaaa

nuruhuda_329 said...

the lekat lekit story: macehhhh hehehe

fezul: hahahhaa sedap kan kepsi..huhuhuhu

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...