si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Sunday 7 August 2011

kisah 9 versi kelapan---> the song i like :P

assalamualaikum sayangs huhuhu selamat pagi semua...sihat tak korang? aku sihat jeq er..tetibe nak cakap even korang tak tanye hahahah...ermm ari nih aku keje, tapi macam tak keje..al maklom lah praktikal je pon..kalo banyak keje tak menang tangan dibuatnya..kalo takde keje leh la aku rilex2 bersuke ria hehehehe

erm..hari nih aku nak share dengan korang entri sambungan kisah 9 aku nih, untuk yang versi kelapan nih aku nak cite pasal lagu2 yang aku minat atau bahasa omputihnya the songs i like..ececece..tetibe nak cakap omputih hehehe...lagu2 nih yang aku dok dengar saban hari tanpa jemu ewahhh...jom layan video klip kat bawah nih...

the most song i like, pertama "hatiku milik mu by nera af9"



amacam? best kan best kan? heeee aku suke gile lagu nih..video klip dia sempoi je..tetibe aku ase nak jadi comel2 cam patung barbie erkkk!! heeee :p

yang kedua lak aku suke lagu "ku bahagia by melly goeslow" lagu nih enjoy gile hehehehe (kalo lah hidup aku macam lirik lagu ni kan best huuuu)

yang ketiga lak aku suke sangat lagu "yang terindah by dakmie" korang suke tak? kalo tak suke kena suke jugak sebab aku suka..eh, boleh tak camtu? hahaha

yang keempat ni lagu "by dgyta kerna ku sayang kamu" acctually lagu2 kumpulan dygta nih sume nya best bro hehehe

yang kelima aku suke lagu "cun selalu by remi ishak n maya karin" untuk soundtrack filem cun..huaa memang fun la lagu nih..cute je rasa bila dengar hak3 cite dia pun aku suke..(salah satu cite yg terpilih utk di simpan dlm lappy aku hee)

yang keenam plak aku suka lagu yang membawa aku rasa nak terbang ke pulau nami kat seoul korea sebab lagu nih video klip dia buat kat sana huhuhu "menanti hikmah by mawi" korang dengar la..bestt :)

yang ketujuh aku suke "segalanya ku terima by illusi" sayu je lagu nih..layan jiwang malam2 hua3 :P

yang kelapan the song i like is "suara ku berharap by hijau daun" ade kisah disebalik lagu nih uwaaaa T_T ok dah takmo ingat ngeee :P

and the last is sepohon kayu by err..sape erk? by nuru lah sebab aku selalu nyanyi lagu nih supaya tak malas2 nak semayang hehehehehe boley gitu? ^^'

habis sudeee...waaa dah versi kelapan maknanya ade satu versi lagi...tungguuuuu heheehe ^-^


p/s: korang suke lagu ape? yang paling suke, yang paling melekat kat dinding bila dengar hak3 :P

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...