si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Tuesday 5 July 2011

to my preety girls n my handsome boys tuing3 ;p

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

assalamualaikum cemua hik3.....^-^

aku x tahu ape motif gambar nih..tp mahu buat kamoo semua comel cam aku bl tgok nih hahaha :p

semalam seharian aku berblogwalking..dari pagi sambung ke tgahari, sambung lak after lunch, sambung lak pas balik keje sampai ke aku nk tido...hasilnya???huhuhuhu best giler..mcm2 aku jmp...err ape ye yg macam2 tu hehehe...macam2 tu ialah macam2 lah hihihi...xdelah aku jmp blogger2 yg ensem2 n cantik2 derrr sebab tu lah entri aku nih camtu tajuknya hahahhahaa...selain tu aku jmp blog yg cantik2 n cute2 cam tuan dia jugak hehehe..sambil2 aku berblogwalking tu aku ade gak la follow mane2 blog yg aku ase nk follow yg menarik hati jugak limpa aku utk follow diaorg hahahaha..mane2 blog yg aku follow tu mmg sgt bertuah la sbb anda diklasifikasikan sebagai blog yg hebat..award nih aku yg bg kt korang nti dtg amik ye hahahahhahaa

acctually (cehhh tulis omputeh plakkk) terima kaseh tak terhingga kepada kamoo semua yg sudi memfollow (aku suke buat bhs sendirik kikiki) blog aku yg serba naif, daif, saif ali khan..(err mcm x kena je..tp xpe ikot sj jalan ceritanya ye hahahha...) TERIMA KASEH YE KAMOO SEMUA...terharu nih..korang terharu la jugak sbb aku pon follow blog korang (hahaha suke suki pakse org kikikiki)

so, sekarang my preety girls n my handsome boys sudah bertambah alhamdulillah..sudi2 lah yg lain pon memfollow blog aku nih...insyaAllah akan dipertingkatkan lg prestasi blog aku nih..mungkin akan di comelkan lg seperti aku (aiyakkk perah santan btol ahakz) tingkatkan prestasi kurangkan kontroversi hik3

conclusion kt sini aku suke berblogwalking..nti nak wat lagi lah..huuuuu itu saje cite aku hari nih utk kamoo semua..syg sangat muaahhhhh :) toing3

p/s: aku sangat menghargai mereka yg hadir dalam ruang hidup ku..kerana mereka yg terindah^-^

8 comments:

reenapple said...

yeyeyyeyeye... sama2 kasih... huhuhu

nuruhuda_329 said...

huhuhuhuhu tuing3 ^-^

nabilfahmi91 said...

mesti saya punya blog tak cute...hhuhu..

follow me back.. :)

nuruhuda_329 said...

huhuhuhu..bukan x cute...blog kamoo blom d jumpai dong hihihihi...nti follow ye:)

nabilfahmi91 said...

tq :) blog awak comel

nuruhuda_329 said...

hihihi tq ^-^

Unknown said...

walaupon baru kenal..apik nk ucap..sama2..hehehhe

nuruhuda_329 said...

hihihihi tq:)

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...