si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Wednesday, 6 July 2011

my pebret makanan hihihi

bila jemari lembut menekan keyboard^-^


selamat pagi cemua my preety girls and handsome boys hihihihihi

seperti biase jom cenyum cam nuru dulu heeeeee tuing3

alamakkkkk...cam demox jek...tp xpe..janji cenyum hahahahaha ( nampak demox sbb camera yg silap capture lalalalala ^^'Y )

ok3..lupekan sal demox tu sbb skrg aku dh kurus (perasan) heeee....ermmm entri nih nk cite sal makanan kegemaran aku..tibe2 lak hari nih aku teringat plus teringin or mengidam nk mkn makanan kegemaran aku nih...makanan nih mmg aku suke tahap dewa la..sbb dia besttttt..huhuhuhu


apekah?

taraaaaaaa-----------> lakce...bahasa betol dia laksa hahaha (bajet comel la ckp pelat cam dak kecik..sepak kang mau nuru? hak3)  
aku dh lame tak mkn lakse huk2 T_T..sedeh tetibe...tp aku hanya suke satu laksa nih je..laksa kan ade byk jenis, laksa johor lah..penang lah..thailand lah..err ade ker? ade la kot kui3 aku just suke laksa kuala kangsar je..i repeat laksa kuala kangsar ye hahahha (tetibe nk repeat)

kenapa laksa kuala kangsar?

sebabnya, laksa nih lain dari yg lain..kuah dia pon lain, laksa dia pon lain..laksa dia dibuat dari gandum..iyeee gandum..cayalah hahaha..then laksa dia pon demok2..kuah dia x pekat sgt..cair je..yg pasti masam n sedap giler..ubuh telur rebus sebijik...aduhhh kecur air liur hahahahah nak laksa!!!!!! T_T nak tgok camne laksa kuala kangsar??? jom scroll ke bawah------>


















errr...xde gambar ae? tenet kt tempat korang slow kot.....hah? korang pkai streamyx??err knp xde ae?? ke aku yg lupe letak? ohh mmg la aku yg salah..aku x ubuh gambar hahahha sebabnya gambar laksa kuala kangsar aku dh ubuh dah kt atas td...yg gambar kt atas td laksa kuala kangsar la tu..ha scroll kt atas balik hik3 tuinggggg (saja menyusahkan korang wawawa ;p)

camne? nampak sedap x laksa kuala kangsar? (aku ngah pomot nih ngeee) kalo korang ckp x sedap pon xpe lah..bg aku dia sedap sangat hihihi..kalo korang nk merasa moh lew ke perak n datang lew ke kuala kangsar hihihihi :) sekali rasa pasti nak lagi..x pon xmo balik terus hahaha

aku nih mmg addict gile lah ngan laksa kuala kangsar nih..bila balik sana je yg pertama sekali aku akan cari adalah beliau..si laksa pujaan hati huhuhuhu sepupu aku lah yg jadi mangsa, sbb kena bwk aku g kedai tu..aku malu nk g sorang..(poyo!! haha) naseb kedainya dekat jugak la dgn umah aku...boleh pegi hari2...haaaaa sampai pakcik kedai pon ckp asyik2 muka dia nih..xde orang lain ke??? hahahhaa (kot suke aku lah kuwang3)

begitulah cite aku yg addict kt laksa..mmg pebret akulah hihihi x sabar nak balik mkn laksa huuuuu rindu3 (errr..ade ke org rindu kt makanan?haha) so korang kalo pas bc entri nih kena g mkn laksa kuala ye hahahaha ^-^


p/s: hari raya menu utama umah aku..LAKSA!!!! huuuu ^^,Y

4 comments:

nabilfahmi91 said...

humm...cdapnya laksa....

nuruhuda_329 said...

mmg pon..jom dtg kuala mkn lakce hik3

Fluke 41 said...

meleleh air liur

nuruhuda_329 said...

hehehehe mmg meleleh kikikiki;p

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...