si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Saturday 30 July 2011

muke mintak kena lempang...GERAM!!!!!!!! :P

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

assalamualaikum semua hehe..tajuk entri macam ganas je kan? hahaha oh, aku lembot orangnya tidak seganas tajuk entri ni hua3 (tajuk entri kena propa lebeh cikit)

apa yang aku maksudkan dengan muke mintak kena lempang and geram tu? ha nak tau meh layan mata anda dengan gambar2 di bawah tuinggggggg.....

kerek giler pompuan nih..ngeeee mmg nak kena lempang haha
naseb dah senyum..tapi aku geram nak cubit lak haha
muke tak bersalah je gayanya..
ni blur la plak haha
poyo mamat nih, pakai spek mata kaler merah bagai..mmg mitak kena lempang nih hahaha
aiseyyy..pipi dia mmg sah aku penyek2 buat lempeng haha
ha..3 org ni pon same..ee geramnya aku huh!!
haaa..dah tengok? eh, korang jangan salah anggap plak..aku bukan pendera kanak2 atau anti kanak2..aku ialah penggeram kanak2 hahahhaa...siyes weh aku memang geram kalo tgok budak2 kecik yang super duper cute gile..adeiiii memang aku geram and rase nak picit2 je pipi diaorang, lempang2 cikit hahhaa...korang cam tu tak?heee

p/s: anak aku nanti camner erk? hahaha ^^,Y

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...