si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Sunday 31 July 2011

kisah 9 versi keenam---> yang aku tak suka!!

bila jemari lembut menekan keyboard^-^
assalamualaikum my cantik n my hensem hehehe ;p korang dah makan? aku makan nasi impit pagi tadi..wahhh puasenya esok aku dah raye hari nih hahahhaha...sedap nasi impit tadi hik3 ase cam raye plak kikikiki ok, entri nih aku nak sambung kisah 9 yang dah lame terbengkalai tanpa pedoman hidup eh, cam pelik lak bunyinya hahahaa...aku nak bawak korang terokai dunia aku..so, jom zas kisah 9 versi keenam yang aku tak suke!! so, korang jangan sesekali buat..cehh bagi amaran plak kuwang3 :P

yang paling aku tak suke, pertama iaitu encik cicak, tak kisah la cicak kobeng ke, cicak melekat kat dinding ke, cicak man ke aku tetap tak suke!!! huh memang anti gile ar dengan cicak nih...kalo boleh memandang mu pun aku tak sudi, inikan pula kalo ko lalu sebelah aku..haishh mintak simpang ler huhu (dlm sejarah islam pun, cicak nih binatang yang jahat) super duper TAK SUKE!!!!!!

naseb baik cicak katon ngeee geli :P

yang kedua lak aku tak suke air kopi dan seangkatan dengan kopi..bukan sebab rupe beliau yang hitam tu tapi sebab aku tak suke la..juga bukan sebab takot nanti aku jadi hitam sebab takde dalam sejarah dunia minum air kopi jadi hitam hahaha entah la aku memang tak minum la air kopi..sebab tak sedap heee ^^'

yang ketiga err bau durian..huaaa busuk!!!!

yang keempat aku tak suke kalo aku gemok..err boley tak camtu hehehe..so, moh kita diet untuk kesihatan ececece,,kesihatan kononnn :P

yang kelima lak jeng jeng jeng (tetibe ade sound effect huaa) tak suke bila takde duit..korang suke? haishhh susah ooo kalo duit takde..boleh sasau..so, kerja la bersungguh-sungguh ye anda semua hihihi

yang keenam jatuh kepada letrik dan air..eh? bukan2 ayat betol dia aku tak suke bila time takde letrik or takde air..adoiii potong la kalo tragedi ni berlaku uwaaaa T_T

yang ketujuh aku tak suke kalo orang kacau aku tido..memang aku ase nak gi sekeh sampai jadi pendek, err boley ke ea? hahaha pantang aku orang ganggu tido aku, tambah2 lagi bila baru nak lena hadoiiii memang mintak kena sekeh la gamaknya hahaha

yang kelapan pulak aku tak suke keganasan, korang suke? mesti tak kan? sedeh ooo kalo terjadi keganansan nih.. tapi sekarang banyak keganansan di negara kita nih huk3 (moga Tuhan sentiase melindungi aku Aminn)

yang kesembilan? ha cer korang teka boley? hehe tak yah susah kan korang plak nak kena teka2, aku nih merapu je huhuhu yang ni aku tak suke bila korang tak suke aku..hahaha ok tak kalo camtu? tuing3 hak3

sampai di sini saja kisah merapu aku..jumpa lagi papai ^-^

p/s: jom pegi lunch huuuu ^^,Y

2 comments:

reenapple said...

tak suka bila bekalan air takde.. hehehe.

nuruhuda_329 said...

same la kite..susah gile kalo air xde hehe

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...