si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Sunday 3 July 2011

mmg sah xde keje...haha

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

huhuhuhu selamat pagi..wah3 paginya aku hari nih...ce teka ce teka aku kt mane?? hihihi aku kt opis..aku keje hari nih ok T_T sob3...tp mmg la hari nih kt kedah keje..adeiii asal aku nk sedeh plak??? hahahah sengal aku nih..disebabkan aku dok di utara so ahad aku kena la membanting tulang jugak...hahhahaha tp arinih keje x banyak..so aku online la..berdedikasi x aku nih??? hahaha kalo bos aku tahu mampus kui3..ampun bos...release tension jap tuing3 ^^,Y

kucing nih turut gembira cam aku hui3 :p
kalo semalam kisahnya byk kepada keterujaan, teruja ngan hatta dolmat (rekaan beliau ye)..teruja dgn encik dosh (belog beliau tau, jgn pk lain plak) hehehe ari nih aku x teruja dh...aku gembira plak...knp aku gembira??sbbnya..err ke korang nk teka???huhuhu jenuh la kalo korang nk teka tol x?? so aku gembira disebabkan hari nih pagi2 ag kt opis aku wat kenduri raya mkn ketupat daun palas ngan rendang ayam huaaaaaa best2 dh mcm raya plak walaupun x pose ag..acctually kt opis aku nih selalu wt mkn2..tu yg best tu..hari2 leh mkn free..save bujet aku yg x bape nk ade nih (aku wt cite sedeh nih korang sedeh  la jugak) ok3 dh2 kalo d layan merapu aku nih sampai sudah x abis...huaaaaa

ketupat rendang..huaaaa cedap nih :)
ape pun tu lah cite aku..yg gembira tersangat-sangat naseb x guling2 je..kalo x mmg aku guling2 kt lantai kalo gembira hak3 erm...tu jelah..ag nk cite ape? xde dh ase nya...cume hari nih kt tempat aku nih ujan mencurah-curah ke bumi bertuah ini..sejuk amatttt...dh jadi org eskimo dh aku nih...aku ase skrg nih musim sejok la..sbb kat sini hari2 ujan..panasnya jarang2...erm..mengikut ramalan kaji cuace aku la musim tengkujuh bakal tiba x lame ag kalo hari2 dh ujan..so x mustahil lah kalo musim tengkujuh menjelmakan??uihhh dh mcm stesen kaji cuace dh aku nih...al maklom lah xde keje hari nih hahahha...so aku hari nih leh jadi macam2..toing3
comel kan ujan nih cantik3..heee

p/s: kuih aku beli td sape nk mkn? aku asik mkn free je..adeiii huuu

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...