si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Sunday, 3 July 2011

AKU NK KAWEN!!!!!!! NGEEEEE @_@

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

hah???? ape dh jadi ngan aku nih?? gilakah?? sawankah?? owhh sumenya tidak...cume aku teruja hahahaha teruja disebabkan hatta dolmat yg telah membuat aku jd sgt2 teruja..korang kenal x hatta dolmat nih???adeiii jenuh kalo korang x knl cikit punye glemer mamat tu...bab reka bj artis melaram ke mane2 anugerah or majlis perkahwinan dialah orgnya..mmg rekaan dia superb!!!! huhuhu sampai aku terkedu, teruje, termacam2 lah hihihi aku baru pas teruja tgok busana pernikahan tomok n ayu..huaaa sangat2 cantik derrrrr...mmg gourges gile ah....tema modern royal fairytale...haishhhhh mmg aku lak yg ase nk kawen...huaaaa nk kawen jugak!!!!! (nk kawen semata-mata nk pkai bj cantik2 tu je boley x? hahahha mau kena pelangkung aku jap g, sape la yg malang jd suami aku tu  hahahahhaa) 

so itulah kisahnya....adeiii x abis ag teruje aku nih..haiyaaaa...toing3 ape2 pon nk suh korang teruje gak moh layan baju2 superb rekaan hatta dolmat versi perkahwinan..scroll jgn x scroll hihihihi


















amacam??? teruje x?? hahahaha cantik kan...cantik cam suduuu hua3...mmg superb lah..tetibe aku nk admire rekaan hatta nih..(bukan hatta ye..korang jgn slh fhm lak huhuhuhu) haishhhh mmg sgt cantik...anugerah Tuhan kepada beliau..alhamdulillah ^-^

p/s: nk kawen, tp xde calon ag...er camner??? oink3 huuuu ;p

1 comment:

Nuramalina Aziz said...

sabar2.ade jodoh nanti.ingt janji Allah itu pasti.:)

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...