si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Sunday, 31 July 2011

mengharapkan ramadhan kali ini penuh makna ^-^

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

yea yea yea esok raya...eh silap, esok pose hehehe..korang seronok tak nak puase nih? aku seronok gile nih..tapi takde la sampai gile pon heee..excited menanti bulan penuh kerahmatan ni..alhamdulillah Allah panjangkan lagi umur aku untuk bertemu ramadhan yang kali ke 24 dalam hidup aku Aminnn :') semoga aku dapat susuri ramadhan kali nih dengan penuh keindahan dan kebaikan dariNya..

korang puase tau, jangan tak puase lak..cubit satgi hehe..dikesempatan nih aku nak ucapkan selamat berpuase kepada semua rakan-rakan blogger, follower2 yang terbaik juga yang terbaca belog aku nih (cehhh perasan  macam ade je yang nak baca haha). semoga ramadhan kali nih memberi erti yang lebih bermakna untuk korang semua..tinggatkan prestasi dalam ibadah, kurangkan perkara yang tidak berfaedah (dah macam pantun dua kerat je dah hihi)




p/s: mau ketemu malam Lailatulqadar....:')

2 comments:

ahsfantasy24 said...

╲╭━━━━╮╲╲╭━━━━━━━━╮
╲┃╭╮╭╮┃╲╲┃Selamat menyambut
┗┫┏━━┓┣┛╲╰┳Ramadan ♥
╲┃╰━━╯┃━━━╯╰━━━━━━ ╯
╲╰┳━━┳╯╲╲╲╲╲╲╲╲╲
╲╲┛╲╲┗╲╲╲╲╲╲╲╲╲..


Jom Lawat Teratak Buruk Saya:
1. Statstik pekerjaan yang paling dipercayai di Malaysia!
2. Malaysia nak guna duit syiling baru ala-ala euro coin!
3. Geng pencinta yang tak mampu lupa kekasih lama!

nuruhuda_329 said...

waaaaaaaaaa...cantik hehehehe :) udah lame sy melawat teratak kamu ye huhuu

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...