si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Monday 1 August 2011

first sahur la der heeee^^'

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

assalamualaikum...mula-mula aku ade pantun untuk korang..dengar ae? eh, mane leh dengar...baca je k hihihi


eh sebok plak gambar nih nak interframe...ok ni pantunnya ye hehehehe :P


DUA TIGA KUCING BERLARI,
MANA NAK SAMA SI KUCING BELANG,
MEMANG LA TAK SAMA,
YANG TU KUCING BELANG,
YANG TU KUCING LARI,
TAK SAMA KAN? TAK SAMA KAN?
HEHEHEHEHEHEHEE ^^,Y

motip pantun kat atas hanya lah nak wish selamat bersahur je...tapi cam takde kena mengena la plak kan? ngee..takpe2 ikut je jalan cite aku nih hahahaha (naseb la korang hik3)

so, selamat bersahur..takmo ponteng puase ye, nanti berhutang dengan Tuhan (ngeri aku dengar takot aku huk3) untuk tidak berhutang dengan Allah elok lah kita berpuase dengan penuh tertib dan merasa rendah diri terhadap kekuasaan Allah S.W.T...

p/s: dah kenyang, walaupun hanya sahur orang bujang huuuu :')

3 comments:

Pencacai Alim said...

selamat berpuasa

Prince Halilintar said...

slmt menjalani ibadah puasa jgk, semoga Ramadan kali ni lebih baik dari Ramadan sblm ini dlm mengerjakan ibadah kite padaNya..insyAllah

nuruhuda_329 said...

pencacai alim: selamat berpuase jugak:)

prince halilintar: yup semoga ramadhan ni lebih bermakna untuk kamu juga:)

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...