si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Thursday, 28 July 2011

eh? kenape nih?

jeng jeng jeng......

kenapa gelap nih? alamak? oh..tidakkkkk (cehhh lakonan semata-mata haha) eh2, korang yang close ag, belog nih mmg gelap, buka lappy korang yang buat hal hihihihi....acctually, ni muka baru belog aku haha...aku suke..kalo korang tak suke, aku tak kesah pon hua3...yang penting aku suke lalalalala...

ermm..tu jelah yang nak bgtau huhuhu adioss :P

layan gambar kat bawah------->


p/s: nak tido sebenarnya, tapi dah kelain peginya hahahaha..ok tido skrg!! ngeee

3 comments:

Fezul Fadhley said...

nice.. better than before kot.. :)

zuneta said...

ok je...zu layan je nak letak warna pe2 pun..

nuruhuda_329 said...

fezul fadhley: hehe tengs hari2 pikir camner nak upgrade belog nih huhuhu sebab tak reti sgt huuuu

zuneta: hihihi tengs..tu la..kita layan jela ae hehe

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...