si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Thursday 28 July 2011

bila aku takde mood :(

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

assalamualaikum semua..hummm sihat tak korang? aku kurang sihat ar..oleh kerana aku kurang sihat so, mood aku pun larik menyorok belakang bangunan ngeee @_@ oleh kerana aku takde mood nak mengarang kisah2 merapu aku nih so, aku jamu korang dengan gambar2 kat bawah ni la ae...take a look..scroll.....heee :)

exccident? arghhh tragedi ngeri huaaaa T_T (penang driff, pusing2 atas jalan haha)











ICT? huaaaa bukan shah alam tau huuuuu ;) (abaikan awek sesat yang pakai baju kurung tu ok haha)

























p/s: heee dah abis..sok plak ae..papai selamat malam cemua ihik3 (bajet manje haha)

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...