si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Tuesday, 26 July 2011

nak cite sal kucing boley tak? hehe ^^'

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

assalamualaikum dan selamat tengah malam kepada anda-anda di luar sana..di sini saya dengan lafaz bismillah ingin merasmikan entri saya pada tengah malam ini dengan kisah kucing mu bukan kucing ku hahahaha merapu sudaaa...aku nak cite sal kucing nih..boley nggak? heeee

olololololo comelnya muke kucing nih sedeh hik3 :P

kisahnya bermula bila aku mula menetap kat tempat penginapan aku yang ala2 villa di atas bukit yang indah gitu, tetiba pada hari kedua penetapan aku tu, banyak pulak kucing melaporkan diri mereka yang tak di undang tu kat depan pintu bilik aku dan sekitar villa aku yang dramatik amat nih..adeiiiii

aku nih dah la elergik dengan kucing, err..bukan tak suke, cume kurang berminat hehehe tapi aku terpaksa la berkongsi hidup dan penempatan nih dengan mereka semua (sesungguhnya aku sangat redha huaaaa) kucing, lu kena respek sama gua kalo nak hidup lame hahahaha

kisah yang aku nak cite kat entri pasal kucing ni sebenarnya kisah sedeh..tapi cam tak jadi lak sedehnya...tapi kepada sape-sape yang pencinta kucing mesti diaorang sedeh bila baca kisah aku ni huk3 T_T (bajet je pompuan nih hahaha)

kisahnya yang aku nak cite, bila tadi time aku nak amik air sembahyang ade lah seekor kucing nih, aku bukak je pintu, tercanggok dia kat depan pintu, tapi dah memang rutin harian diaorang (kucing2 sekalian) dah la tercanggok depan pintu umah aku nih, so aku tak heran bin ajaib la (orang kate dah kalis..betul ker?) aku pon dengan lenggang lenggok berjalan menuju ke bilik air, aku toleh belakang tengok dia ikot aku..adeiii dia ingat aku nak bagi makanan kat dia..tapi bila kaki aku melangkah masuk ke dalam bilik air, perjalanan beliau mengekori langkah ku terhenti di penjuru corridor, aku tengok beliau, beliau tengok aku, tetibe aku rase sayu sangat...muke beliau sungguh sedeh sekali memandang aku penuh pengharapan...uwaaaaaaaaa T_T aku pon berkata dalam hati ----->

" kucing maafkan aku, aku takde makanan nak bagi ko, sebab aku pon merempat di negeri orang, makan plak kais pagi makan pagi, kais petang makan petang, camner aku nak berkongsi rezeki dengan ko? aku pon dapat tak dapat je rezeki tu...tak kan aku nak beli frieskes yang bapak mahal bagi ko makan? nanti aku nak makan ape? tak kan ko nak suruh aku makan frieskes jugak? nanti tak pasal2 ko sihat aku yang ke rumah tiang dua, aku tak nak mati tragis camtu, tak nakkkkk!!!!! tapi aku kesian kat ko? camne nih? nanti kalo ade rezeki ade la ye kucing sob3 T_T "

tu lah serba sedikit dialog antara hati ke hati aku dengan kucing tu td, tapi dalam hati je la (macam kucing dengar je gagaga)...tu baru sekor je...kalo ramai? mau pengsan aku nak berdialog penuh romentik dengan kesan terharu lagi tu haiyaaaa.....tetibe malam aku hari nih dilanda emosi sedeh mengenangkan kucing tu,,cian nya beliau, agaknya bape lame beliau tak makan dengan sempurna ye? hummmm aku doa ko dapat rezeki nanti ye kucing :')

p/s: korang sedeh tak? tak kan? tak kan? heeee aku sedeh !!

7 comments:

siti kektus said...

hehe, kalau byk kucing, komfem dah boleh buat skrip annti. hihi ;)

nuruhuda_329 said...

hehehe tu lah...macam makin byk je kucing ni setiap hari huuuu ^^'

ZWAN SABRI said...

samala ngan zwan.. zwan pown mmg tak boleh tgk klaw kucing mintak makanan kat zwan.. tambah2 kalau kucing jalanan.. mmg rasa kesian sangat kat depa.. btw, zwan pown akalu zwan tak dapat bg makanan kat depa, zwan akan doa smoga depa dapat rezeki kat tempat lain.. HUHU

MySuaraBlog: SODA itu STRESS

Syafiq Rosli said...

hehe..wah bleh interaksi dengan kucing eh..hehe

nuruhuda_329 said...

zwan sabri: huuuu sedeh kan..sayu je rasa..mudah-mudahan mereka ade la rezeki tu kan..aminnn ^-^

syafiq rosli: hehehe interaksi secara ghaib je hik3;p

Sekamar Rindu said...

salam...

memang comel...

*folo ur blog

nuruhuda_329 said...

waalaikumsalam..macehhh hehehe :)

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...