si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Tuesday 7 June 2011

tetibe nak jiwang pe kes??? haha ;p

bila jemari lembut menekan keyboard^-^


Aku tak mengerti dengan rasa dalam hatiku
Aku hanya bisa merasakannya dlm hati
Hanya dengan hati…
Tak perlu dengan kata-kata
Kerana kata hanya akan membuat luka
Aku akan terbang jauh
Bersama anganku yang melayang
Menerawang menembusi angkasa
Lalu jatuh bersama derai air mata
Aku tak akan mau mengingatimu
Demi rasa harus sembunyikan cinta
Demi rasa sedih kerana tak bisa mendapatkan cinta
Demi rasa sakit memendam rasa
Akan ku pendam dalam-dalam cinta ini
Dan akhirnya, demi cinta itu sendiri aku pergi bersama harapan yang tak pasti


kononnya ngah jiwang d kala senja hahhahaa;p
p/s: jiwang tu seni hahahaa^^,Y

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...