si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Wednesday 8 June 2011

praktikal time adeiiii @_@

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

walaweiiii..aku ngah menjalani praktikal skrg nih..dah seminggu dh aku praktikal...semuanya ok..Alhamdulillah :) tp entri ni aku baru nk post..hahahhaa kt opis mmg buzy giler..byk keje kot...tp bagus gak xde la dok tercanggok je...actually praktikal kt cni mmg best..nk tahu ktner???huhuhu kt tempat yg same lg serupe hahaha kt UUM yg tercinta lah jabatan pendaftar bahagian sumber manusia..hihihi name dh gah dh tu kikikiki tempat aku blaja n tempat praktikal skali hihihi bukan ape senang ckit kt cni..penginapan sume ade..best oooo :) aku praktikal nih with my rumet cik fizah..so kami bdua lah kt situ hihihi ok jom scroll ke bawah tgok gambar aku kt tempat praktikal...comel tak??ihik3 ;p


pekerja berdedikasi wawawawa;p
hari first..gambar nih bos besar yg amik kan..wahhh baik ngan bos besar huhuhu

tadaaaaa ni lah kaunter depan jabatan pendaftar uum hihihi

ni rumet aku kantoi main pesbuk kikikiki

cik fizah

gambar penutop hihihihi;p
haaa dah tgok dh gambar aku kt praktikal hihihi..tu lah dia ye...4 bulan aku akan praktikal kt sini moga Allah memudahkan segala urusan Aminnn ^-^ ramai yg xtahu aku praktikal uum..kalo ade yg tahu sti diaorg cakap 'ek elehhh ape barang praktikal uum...dh la blaja situ praktikal situ..xde life...' kompem la diaorg ckp camni...tp kepada org2 yg ckp camni, ni teman nk bg tau cikit...utk pengetahuan kalian aku bangga praktikal kt uum sbb nya.........scroll ke bawah-------->/////

penginapan disediakan

elaun ada..masyukkkkkk

dapat kerja sama dengan kos yg kita amik (xde la kena wt air sesetengah dak praktikal tu)

silap hari bulan dapat diserap terus keje kt uum (skrg susah nk cari keje..so kena amik peluang yg ade)

senang nk buat report (dapat jmp penyelia laporan hari2 hahaha)

dapat save bajet (simpan wet utk raya)

selamat dan tenang dok sini (byk kenangan kt sini syg nk tggl huhuhu)

haaaa tu lah dia sbb yg leh aku pk skrg...hahhahaa so praktikal kt uum sgt best...best best best best gilerrrr hihihihi...

p/s: mahu cipta kenangan selama 4 bulan nih..moga semuanya indah2 belaka ^-^

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...