si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Sunday 5 June 2011

sahabat dikala susah dan senang:')

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

elooooo.....hihihihi ni nk cite kisah sahabat dikala susah dan senang..yg sentiase ade saat memerlu kan..saat susah atau pon senang ^-^ korang ade sahabat camni??kalo ade bagus lah..moga hdup korang mjadi lebih bahagia kalo mempunyai shabat camni...hihihihi...bukan ape susah nk cari sahabat yg leh kongsi susah dan senang bsama..ye x??huhu alhamdulillah buat ms sekarang aku masih mpunyai sahabt seperti itu..sgt mhargainya hihihi...
siti nor hafizah aluddin ^-^

siti nor syuhada haron^-^

syazwani amiruddin ^-^

Mungkin saja aku tak pernah ada...Mungkin saja aku tak pernah bisa
Menjalani hidup ini tanpamu... sahabat terbaikku..
Sungguh ku bertrima kasih...Atas perlindunganmu kepadaku
Yang tak mungkin bisa ku balas

Aku juga ingin menjadi sahabat terbaik di antara sahabatku yang lain.. 
Aku mau di sanjung dan di puji layak sahabat terbaik
Karena hanya dialah yang menemani di saat kita kesepian
Hanya dialah yang menghibur kita di saat kita kesusahan
Dan dialah yang membuat hidup ini menjadi indah... Sangat indah



p/s: kau sahabat, kau teman...terima kasih atas segalanya :')

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...