si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Wednesday 27 April 2011

kisah aku dan bunga hik3

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

 

huuuuu...ni kisah aku dan bunga...bila time konvo kt uum..mmg byk giler ar bunga..cantik lak tu adeiii teruja aku sebagai seorang pencinta bunga..tp aku agak pelik d cni asal time konvo je ade bunga byk??time x konvo tggl pokok je adeiii..pelik tol uum nih..save bajet kot hahahhaa;p gambar kt atas tu gambar aku dok dlm bunga..ni aku ciap panjat lg masuk dlm tempat tanam bunga tu..naseb UPSB xde....kalo x sia2 je aku kena saman hahahaha..bunga punya pasal huhuhuhu....


yang ni plak dah upe taman bunga je...i like so much la..cantik n indah d pandang mata aku yg x bape nk jelas nih...(rabon seyhh) huhu dah mcm dok kt switzerland (btol ke aku eja nih) hahaha..best sgt2..ase nk tido ctu pon ade...tp takot gak..seremmmmm hihihi

tgok gambar kt atas tu..ala2 romentika d amor gitu ciap baling2 bunga lg..konon nya cam bajet comel la tu sbnarnya hahhahaha....(tp mmg comel pon..jgn jeles ae kakakakakaka) bl la nk ade balik bunga2 nih??adekah time aku konvo nti???mudah mudahan..aminnn:)

p/s: aku minat bunga ros hehe

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...