si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Wednesday 27 April 2011

AWAK ANUGERAH TERINDAH PERNAH SAYA MILIKI

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

Awak
Hari ini awak nampak serabut
Semua orang kutuk
tp ade gak hati yg puji
Jadi you can always count on me

Awak
Hari ini awak senyum kat saya
Tapi saya buat-buat tak nampak
Padahal nak elak dari pengsan






Awak
Hari ni jumpa awak kt kelas saya
Tapi saya buat bodoh jew
Padahal bumi ni rasa macam dah cukup gravity



Awak
Hari ni awak nampak comel
Semua orang puji
Tapi saya puji dalam hati
Padahal nak jugak puji sekuat hati



Awak
Hari ini saya senyum kat awak
Tapi awak jalan depan saya
Jadik senyum pun tak guna


Awak
Hari ini awak tegur saya
Tapi saya buat-buat pekak
Padahal nak elak daripada tak boleh behenti borak


Awak
Hari ini kita duduk semeja
Tapi rasa cam jauh giler
Padahal tak sampai sedepa

Awak
Hari ini awak beratur belakang saya
Tapi saya tak tau nak cakap apa
Jadi saya blah cam tu jew

Awak
Hari ini berubah situasi
Tapi saya still kat sini
Padahal dah kosong tak berisi

Awak
Hari ini saya nampak awak kt McD
Tapi awak tak macam dulu lagi
Jadi saya diam sendiri

Awak
Hari ni terakhir nampak awak
Tapi awak tak toleh ke sini
Awak focus kat laptop awak
 
Awak
Hari ini saya tengok gambar kita senyum
Tapi gambar tinggal gambar
Nak buang sayang, nak simpan sedih

Awak
Semoga suatu hari nanti kita akan bertemu lagi
dan mengutip kembali sisa2 kenangan kita
saya nk awak tahu saya syg awak sgt2



Awak
Sebelum pergi
Hari ini…kat sini
Saya janji
Semua ini untuk awak
Sebab mengenali awak adalah anugerah terindah pernah saya miliki…



No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...