si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Friday 8 April 2011

hari sedih itu semakin hampir :'(

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

sob3 sedey beno nih hummm :'(


ag bape hari je lagi hari sedey tu akan dtg uwaaaa..kuat kah aku???harus kuat tok hadapinya kalo x kuat mau meraung aku ciap nyanyi lagu meraung by newboys kang huuuuu saat ini kiranya aku menghitung hari je la nih...bape hari ag erk???ase cam xmo je ingt hummm ag 15 hari huaaaaaa...nuru be strong!!!!!! hummm sedey camner pon kena kuat supaya xde siape tahu aku sedey..huuuu mulai saat ini aku akan cari kekuatan itu...harus cari sebagai pendinding dr d kala melalui hari itu hummm YA ALLAH tabahkan lah ht hamba mu ini...hari itu dh semakin hampir...siang mlm pejam celik semakin dekat semakin terasa semakin jauh akn ku tggl kan semua kisah itu..namun utk melupakannya adelah mustahil kerana ia terindah dlm hdp nih..hummm

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...