si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Saturday 2 April 2011

coklat n keychain from langkawi~~~

bila jemari lembut menekan keyboard^-^


coklat ni best cgt...cedap hingga mjilat jari kikikiki

cam same je ngn gambar kt ats tu hahahhaha cume posenya je lain haha 
coklat n keychain dari langkawi..thanks ayie:)

semalam dapat coklat dr langkawi pastu dpt keychain..best2 thanks to my friends ayie susah je bwk tu tok aku n fizah huuuuu...maceh sgt2..jasa mu d kenang wahai sahabat ku..thanks untuk semuanya huuuu tp aku dh sakit gg camner nk mkn coklat nih???adoiii potong tol la...gusi makin membengkak..tp bukan la sbb mkn coklat, sblom tu dh menunjukkan tanda2 nk sakit dh gg aku nih..so, coklat x salah hihihihi semalam lepak kt cafe with musa, ayie n fizah.. tolame x jmp kot adoiii rindu seyhh huuuuu....kami bersahabat kn..lame gile x jumpa huuu...sampai kul 12 lebey gak ar lepak smlm..byk gak cite merepek yg kuar..bl dh btemukan huhu best kredit to all of u..love2 :)

4 comments:

fizah said...

g cabut gg........sal coklat tu ak pun like :) tq yg bg tu..n muse gak.

Azhar said...

tuk aku mane?huhuhuhuhu

nuruhuda_329 said...

fizah: dh x sakit xmo cabot dh...nti doc cabot gg sambil main fb kang hilang sume gg aku hahahha
har: ko xde wekkk;p

Azhar said...

yela..xpela xde pn..t ak p bli sndri kikikiki

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...