si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Friday 29 April 2011

kami berphotoshoot~~hihihihi nice seyhhh^-^

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

hari nih aku g berphotoshoot kt sekitar dewan mas..al maklum la dh last sem nih..amik gambar kenangan la dgn geng2 aku..cik fizah (rumet aku) cik syikin n cik mila (jiran2 aku) kami berempat n ade sorg tukang tangkap gambar iaitu mr.awie huhuhuhu....best sgt..g amik gambar ala2 diva gitu..pkai cantik2 semata2 nk g amik gambar adeiiii hahahhahha tp hasilnya sgt lah comel gitu..ase nk like 14 kali (knp 14????) hahhahaha jom kita layan gambar kt bwah jap...zassssss ^-^

ni lah kami..mula2 sampai...testing2 hik3

dah mcm kt tepi pantai dah ktorg nih adeiiii hahahahahhaa

adeiiii....lakonan semata2 hahhahahha terbaik dari kami:)

shantikkkk bangattttttttttttttt^-^

syiken, mila, fizah...jeng3


kami wiiiiiiiiiiiiiii~~~

sesi pelok memelok hik3

kami lagi....hihihi

mila, fizah, syiken n aku^-^

peace no war..suke gambar nih..sume gembira hihihihi cumillll

benggggg...tembak dia huhuhu

dewan mu'azam shah..tempat kami akn exam nti hihihi

cover album hahahhaa;P


ni aku..ala2 dok tepi pantai sbb pakai topi hahahha..sengal jeq kikiki


cover album ag huhuhu


ni dah kt taman botani..santekkk!!!

fizah cam nk azan je hik3

dh mcm lam hutan amazon je hahahah


perghhh cam kt obersea hahhaa perasaan;p

aku dan rumet..comel seyhhh 


aku...

aku lagi hahaha

gedik santai wawaawwawa...

sangat comel ini gambar...jgn jeles ye haha

ni pon aku gak...tibe2 nk perasan..comel nyewwww hahhaaha

ni last destinasi..pondok kecil huhuhu

pese comel2 sume ye hihihi


ni juru kamera kami....mr awie huuuuu

oppsss...nyah ker????uihhhh x ye..tulen..lakonan semata2 ni hahaha

peace...aku n mila..ni last gambar kami aku n mila jd penutop..i like...

huhuhuhuhu...amacam...meriah kan photoshoot kami nih...aku suke sgt2...tp dalam suke ade sedey gak...kami sume akan terpisah membawa haluan masing2..photoshoot ni pon sbb nk bgambar kenangan sebelom masing2 menuju haluan hdp masing2 huuuuuuu sedey plak tibe2..tp walau jauh d mata..sentiase dekat d hati...sayang kamoo semua :)

p/s: sahabat sepanjang usia ^-^

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...