si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Wednesday 16 November 2011

addict dengan rest & go station kat shopping complex

assalamualaikum semua..hari nih stress melanda jiwa aku...hadoiii kacau jadinya..aku pon tak tak tahu la kenapa...by the way sebab semalam dah bagitau nak cite pasal kes kat the mines serdang tu so, aku update entry nih dalam keadaan jiwa kacau, boley? haha

masa dekat the mines serdang hari tu aku dengan adik sepupu aku addict dengan rest & go station..kitaorang pon tak tahu kenapa..mungkin sebab dah boring tahap cipan menunggu abang sedara datang amik, tu yang jadi camtu tu haha..

tapi memang seronok la duduk kat situ..leh urut urut badan setelah penat tawaf shopping complex tu...masuk duit seringgit then dia akan urut selama tiga minit...entah bape kali entah kitaorang mengurut kat situ...sampai la abang sedara kitaorang datang amik hahaha...

aku memang akan singgah dekat rest & go station nih kalo datang shopping complex..sebab aku suke kerusi urut tu..best bila dapat urut badan hehe..sape sape nak dapat urut yang bayar seringgit je sila lah ke shopping complex yang berdekatan dengan anda dan pastikan ade station rest & go nih hahaha

REST & GO STATION AT THE MINES SERDANG, SELANGOR

lima kali dia main benda alah nih..aku pon naik heran..suke bebeno hahaha

masa nih abang sedara kitaorang dah call..tapi tak turun turun jugak..stay je lagi atas kerusi urut nih hahaha

sebenarnya dok lelama atas kerusi urut ni sebabnya sebelom tu makan big apple, so kena la urut bagi pecah lemak hahahaha....kat umah nanti dah susah nak jumpa benda nih..sementara dah ade depan mata, kitaorang pon banyak sangat masa terluang, jadi menyengeh la kat sini lelame hehe

ono oreo is my pebret..tapi tengok taste adik sepupu aku..memang takde taste la hahahha kalo donut yang nih kedai mak leha pon ade huahuahuahua =P

naseb dia tak amik gambar masa aku tengah ngap donut nih..kalo tak buruk bebeno la muke teman haha


aku rase macam tak best je entry nih..tapi takpe lah...jiwa kacau pon leh jugak update, kau boley? hahahaha k baiii


p/s: susahnya hidup ni kalo selalu di halangi benda benda yang remeh temeh harus kuat!!!=')


                                              

3 comments:

Shiema Sufian said...

sedapnye big apple. shiema suke alien :) shiema pon suke naik rest n go. syiok OO :)

nuruhuda_329 said...

hehe syok kan..allien pon best jugak huhuhu

FANTASTIC PIECES said...

hai.

tumpang iklan ya.

blouse cardigan pant dress yang menarik. semuanya rm50 including postage.

happy shopping!!

TQ.

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...