si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Saturday 8 October 2011

semoga Allah memberi kekuatan hati =')

assalamualaikum....dua tiga hari nih aku akan buzy cikit...menyiapkan report praktikal..memang sangat stress dan serabut..tapi aku harus kuat..thanks MEB kerana memberi semangat =')

motip? entah hehe -.-"


Ya ALLAH, wahai yang memudahkan segala yang sukar
Wahai yang menyambung segala yang patah
Wahai yang menemani semua yang tersendiri
Wahai pengaman segala yang takut
Wahai penguat segala yang lemah
Mudah bagimu memudahkan segala yang susah
Wahai yang tiada memerlukan penjelasan dan penafsiran

Hajat ku kepada-Mu amatlah banyak
Engkau Maha Tahu dan melihatnya
Ya ALLAH, aku takut kepada-Mu
Selamatkan aku dari semua yang tak takut kepada-Mu
Jaga aku dengan Mata-Mu yang tiada tidur
Lindungi aku dengan perlindungan-Mu yang tak tertembus
Kasihi aku dengan kudrat kuasa-Mu atas aku
Jangan binasakan aku, karena Engkaulah harapan ku

p/s: adekah seseorang yang akan melepaskan ku dari kesedihan ini!!

                                           

2 comments:

Ieka AbWahid said...

semoga segala urusan dipermudahkan... :)
May ALLAH bless you cik nunu :)

Pendamba Mawar said...

insyallah ada jalannya

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...