si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Monday 10 October 2011

photosiot di malam malam bute -.-"

assalamualaikum...ok ni namanya entry semak dengan gambar..photosiot di malam malam hari before keluar pegi kangar perlis..sikit punya jauh kitaorang pegi cari makan malam tu adeiiii....kononnya nak makan stimbot..sudahnya stim takde bot pon takde...eh? abaikan hehehe ^^"  jom zassss photosiot aku..kau ade? hahaha =P

dinding dan bunga menjadi pilihan hati muahahaha



kau ingat kau cantik pegang bunga n buat muka camtu? penampo mau? hahaha

gaya tengok siling..kononnya dapat feel lebey la tu hahaha

cik tukang snap cakap. tunduk cikit..tinggi sangat...kau rendah ke? miahahaha =P

misteri tak gambar nih? ade cam ala ala dok kat tangga umah hantu tak? tapi asal muka kitaorang feeling happy plak? memang tak seram dah la hahaha

aku still gaya tengok siling...cik mila memang tu je gayanya hahaha

feel gooddd...bajet hot je..walaupun time tu sejokkkk...eh? -.-"

ni aku tak tau ape motifnya...muka mintak penyepak kot huahuahuahua =P

asal bunga nih wane kuning ae? cehhh soalan gamaknya nak kena anta masuk tadika balik je haha

asal gelas nih boleh masuk dalam gambar aku..memang cari publisiti murahan betol la gelas nih hahaha

menikmati limau suam penuh gaya seorang bajet diva muahahaha

taraaaa...kami bertiga lagi..hehe asal gambar kabur je? ok sebab malam kot haha padahal pakai nset cikai je..baling anjing pon, anjing buat dek je...ngeee


ha kau jahh 3 skali ko telan...haha

aku paling suke gambar nih..tercekik bijik limau aku tengok...hahaha lawak giler muka ayie...lapo sangatttt...orang sebelah tu pon same miahahaha =P


p/s: aku sangat penat and mengantok masa kuar nih...sorry geng kalo tak banyak sangat borak nagan korang huuuu...by the way you all always stay in my heart...MEB tak ikot..sedeh!!!! huk3 

                                           

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...