si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Sunday 30 October 2011

BE NICE WITH EACH OTHER -------> TO ALL BLOGGER

hamboihhhhh..kemain besau aku punye tajuk..takde besau lagi ke cik nuru oiiiii hahaha...ekceli aku nak bagi salam dulu..assalamualaikum semua hehe sihatkah anda semua? harap harap semua sihat la ye =)

sebenarnya aku takde idea nak tulis entry hari nih..malas pon ade..tapi tetibe datang idea bila aku dok scan shoutmix aku tuh..seorang hamba Allah nih dah bagi idea kat aku nak wat entry nih sebabnya dalam banyak banyak blogger yang tinggal jejak kat shoutmix aku tuh, dia punye jejak lain daripada yang lain cikit..dan juga boleh mendatangkan kemarahan yang amat dasat bagi keturunan aku..eh ape hal plak keturunan nih..heee abaikan...

bagai angin puting beliung menerpa ke hatiku serta limpa ku..ok aku mengarut..bila baca komen dia..adehhh pengsan patplohpat saat @_@ aku tengok blogger lain sempoi and sporting je tinggal komen kat shoutmix aku..sekali datang dia lain macam plak..tak berseri shoutmix aku...grrrr aku malas nak bagitau sapekah gerangannya..biarlah rahsia..kalo ade lagi kat shoutmix aku tuh komen dia, rezeki korang lah dapat tengok hahaha

seumur hidup aku berbelog nih tak penah ade lagi blogger yang camtuh, tak selidik kita camner main tuduh tuduh bagai....aku nih jenis yang suke gurau gurau and mengarut bila komen kat shoutmix time blogwalking...kalo ade belog yang penah aku singgah and tinggalkan komen kat shoutmix korang tuh tahu la ape yang aku suke mengarut kat korang, mitak no telefon la, alamat umah la and ape ape je yang aku rasa aku suke nak mengarut..just gurauan sesama kita..feedback yang aku dapat pon sume ok and layannnnn hahahaa 

tapi datang pompuan nih, lain plak..dah la newbie satu hal dah...bertudung aku rasa lagi labuh pada tudung aku...leh pulak datang buat tuduhan melulu camtu kat aku...datang bulan hape? hadoiiii.....

kepada semua blogger, kita dalam arena yang sama, mungkin matlamat berbelog je lain lain..so sila lah berbaik baik dan mesra sesama kita..jangan la nak suke buat benda tanpa usul periksa...jangan guna kata kata yang boleh guris hati sesama kita...be nice ok...=)

aku nih kira baik lagi la..leh lagi hormat dia dan sabar sesangat nih...kalo ikot perasaan memang berbakul dah aku maki..tapi Allah sentiasa bersama orang yang sabar...istigfar banyak banyak....alhamdulillah reda marah nih =)

be nice like my face..nice kan? pangggg...penampo satu kali..perasan sangat..@_@


tu je entry nasihat errr..nasihat ke? lebeh kurang la hehehe k baii


p/s: tak rugi pon kita berbaik sesama kita..walaupun kita tak pernah bersua..tak kenal maka tak cinta...dah kenal macam puaka hahahahha =P


                                               

1 comment:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...