si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Monday, 8 August 2011

wordless monday ^-^



p/s: guna lah berus gigi mengikut kesesuaian gigi anda hik3 :P

12 comments:

Hans said...

berus gigi pintar
hehehe

My Name is Mar said...

Ha-ha-ha:D
Macam mana kalau gigi Edward Cullen Vampire macam wa ni?
Ha-ha-ha:D

Prince Halilintar said...

hahahahha...kene dgn ayat tu

nuruhuda_329 said...

hans: hehehe pintar kan kui3

mar: kena cari berus gg yg vampire guna la kikiki:p

prince: ayat spontan je tu kuar dan tulis kui3 ^^'

Far8 budak baik said...

hahaahhaha..
klo gigi tak tgh je
lagi lak kelaka..
agagaga

nuruhuda_329 said...

hahahhaha memang pon kui3 :P

sifu im said...

klu gg smua xde,nk berus ngn berus jambang ke??haha

nuruhuda_329 said...

hahahha tak yah berus la yang oiiii...lagi senang hidup kui3 :p

Atiqah Wadiah said...

hik3..chumel :)

nuruhuda_329 said...

hehe kan3? :)

Cik Bunny said...

berus gigi mengikut kesesuaian gigi cam kat pic tu? ade ke nasihat cam tu =.="

nuruhuda_329 said...

haippp..baca betul2....:)

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...