si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Saturday, 6 August 2011

doa untuk encik bintang hati :')

assalamualaikum semua hehehe selamat pagi..makan ape sahur tadi? aku makan meggi je..korang caya tak? hahahaha kena caya jugak sebab tu realiti hidup..err yeke?? yela tu hihihi..ermm aku nak cite ape ni erk? ha tadi jenjalan kat belog elia si jejari runcing tu, mesti korang kenalkan, sangat glemer beliau sekarang..hihihihi opss..yang kisah dia tu aku takmo komen huaaa tetibe tak nak masuk campur hehehe..yang aku nak kisahkan kat sini pasal doa yang dia post kat belog dia tu...aku terpikat dan jatuh hati dengan doa tu " DOA BUAT KEKASIH"

korang ade kekasih?mesti la ade kan? korang jangan tetibe tak ngaku ae. aku siasat nanti hahahaha aku je takde kekasih huaaaaaa..korang caya tak? err yang nih korang kena caya erk..bukan aku tetibe tak ngaku ye..kalo tak caya korang siasat la hahahaha siyes nih single lagi..tapi borang permohonan untuk ngorat telah ditutup ye hahaha tetibe bajet macam ade je yang nak ngorat (perasan gile ah nuru nih, penampo kang heeee) 

oleh kerana korang ade kekasih, jom kita sesame doakan untuk kekasih kita boley camtu? aku takde kekasih boley doa jugak tak ae? err doa la jugak untuk mana2 kekasih yang ade kat dunia nih hahahahaha :P

er..nak doa untuk encik bintang hati yang ade di alam mimpi la heeee (mitak2 dia view belog aku haha) tapi persoalannya, ade ke? bukak ke dia?Tuhan saja yang tahu hihihihi :)

Doanya------>





















Ya Rabbul Ariffin
Tuhanku, seandainya telah kau takdirkan dia milikku..tercipta buatku
Dekatkan lah hatinya dengan hatiku
Tetapkanlah kemesraan antara kami
Agar kebahagiaan ini kekal abadi

Ya Muhaimin
Dan Tuhanku
Seiringkanlah kami mengharungi hidup yang luas ini
Ke tepian yang sejahtera

Ya Rabbul Fatihin
Tetapi Tuhanku yang Maha Pengasih
Seandainya telah kau takdirkan dia bukan milikku
Bawalah dia jauh dari pandangan ku
Luput dari ingatan ku
Dan peliharalah aku dari kecewa

Ya Rabbul Izzati
Serta Tuhanku yang Maha Mengerti
Berikan aku kekuatan melontar bayangannya ke dada langit
Hilang bersama senja nan merah
Dan gelap pekat awan
Agar aku bisa bahagia
Walaupun tanpa dirinya

Ya Rabbul Quddus
Dan Tuhanku
Biar sekuat mana aku menyintainya
Aku pohon agar Tuhanku
Melenyapkan perasaan ini
Sekiranya dia ditakdirkan bukan milikku

Ya Rahman Ya Rahim
Tapi sekiranya dia ditakdirkan untukku
Ku pohon agar takdir Memperkuatkan kasih ku padanya
Selagi tidak melebihi kasih ku pada Mu

Amin..

p/s: encik bintang hati saya ihklas nih, moga kamoo wujud dalam realiti hehe :')

4 comments:

Zuewairy said...

ni dia bintang hati dh muncul.. hahahaha :)

nuruhuda_329 said...

hihihihi....oh bintang hati wawawawa:P

reenapple said...

oh.. saya takde kekasih.. hahah

nuruhuda_329 said...

ohh..same la kite huhuhu:P

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...