si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Tuesday 19 July 2011

teringin nak makan macaroons...*-*

 bila jemari lembut menekan keyboard^-^

assalamualaikum....ok sekarang sebelom aku menceritakan perihal merapu aku, sila jamu mata anda dengan gambar2 di bawah huhuhu------->

 





err..korang air liur meleleh tu..lap cepat heeeee...amacam? comel kan macaroons ni...uihhh nak makan pun ase sayang je..comel sangat...geram  aku..kalo dapat ni aku picit2 bagi hancur hua3..err, tapikan aku tak penah pun makan benda nih huaaa (korang jangan gelak or cakap aku jakun ok huh!!!) sbb tu lah aku teringin nak makan..camner ek rasanya? sedap tak? kalo korang baik hati la kan anta la kat aku macaroons nih..teringin nak makan benda yang comel sangat nih huuuuu (selamber badak je mintak kat orang hahaha) 

ok lah aku nak layan gambar2 macaroons yang sangat comel nih bersama abang gugel hik3..kalo korang nak menjamu mata jugak moh ler kita sesama pegi dating dengan abg and kakak gugel hahahaa :P ( jadilah jamu mata, nak  makan tak kesampaian huk3 T_T)     

p/s: bila aku nak hupdate kisah 9 nih? err..malam nanti la ae...tgguuuu hehehe ^^,Y          

6 comments:

Prince Halilintar said...

prince pun teringin nak rase sbb xpernah makan lagi tu..

nuruhuda_329 said...

ermm tu lah..sape lah yg baik hati nak bagi nih huhuhuhu ;)

ceq mas said...

sedap...hihihi.biasanya satu ketul tu dalam RM3-RM4.
kt klcc ade..erm bnykla...

nuruhuda_329 said...

mak aihhh mahalnya..tu kalo makan nasi dah kenyang dh tu kalo rm4 hahaha tp, nak try gak la one day nti hihihi

Hannah Sapiee said...

huu~ same la.. sy pon da lame teringin nk makan macaroons ni :')

N'Craft said...

saya dah try makan.sedap.ikut filling die rasa ape. tp manis. akak sy kat itali kata macaroon kat sne xmanis, so tersangat sedap!. meleleh air liur...adooi

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...