si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Tuesday 19 July 2011

cancer society----> giving hope, celebrating life :')

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

assalamualaikum kamoo semua..rindu saya tak? haha sape la malang rindu aku tuh kah3 @_@ ermm...seperti yang digembar-gemburkan 2, 3 hari lepas, aku pegi KL tu untuk program RELAY FOR LIFE..acctually program nih untuk support pesakit2 kanser...bagi diaorang semangat dan harapan untuk teruskan hidup..(masa program nih aku sedeh tgok semangat diaorang utk terus hidup walaupun harapan sangat tipis uwaaaaa T_T)

program nih secara totalnya kitaorang kena berjalan sama2 dengan pesakit2 nih keliling stadium UKM..tanda memberi sokongan kepada diaorang...kalo diaorang leh berjalan sekeliling stadium tu, takkan kita yang sihat ni tak boleh buat cam diaorang, ye tak? haaa..oleh kerana itu lah entah bape pusingan ntah kitaorang pusing stadium tu...best jugak sebenarnya hihihihi program nih padat sgt mula kul 6 ptg sabtu sampai kul 10 pg ahad, non stop..adeiiii korang bayangkan camner? penat derrr..x cukup tido..tapi demi orang2 yang berharap dengan hidup mereka, kita kena berkorban..betol tak kawan2?? hihihihi ade banyak aktiviti yang disediakan dalam program nih..kalo nak aku senaraikan mau rabak keyboard aku (ok aku buat lawak nih hahaha) 

jom zass gambar yang sempat aku snap..sebelom betri nset aku kehabisan huhuhu (pakai camera nset je, sbb tu je yg mampu skrg hua3) zassssss------->

logo yang ade kat belakang baju pon aku snap hua3 






gambar2 menggedik kan diri sebelom bertolak hahahaha ;p







kami bertukarrrr hahahhaha..sekali dapat baju kaler kuning daaaa..dah macam nk gi perhimpunan bersih dah ngeeee...dah ler kena pkai terus..xleh nak salin baju huaaaaa tapi comel gak kan walaupon pakai baju berlapis-lapis hahahaa ( macam nak kena baling ngan selipar je dak nuru nih :P )




gelang special yg kami semua kena pkai sebagai tanda peserta program..kalo xde nih xleh masuk dok luar pagar je hahahha..(harga dia RM15..mahal tak korang rasa?) trademark dia best.."we're all in this together"

kami yang berbaju kuning ni sebagai penyokong dan yang berbaju purple tu adelah pesakit-pesakit kanser (merangkumi kesemua jenis kanser)


banner kami UUM


pesakit kanser from pink unity dgn tema retro evergreen hihihi



pesakit2 kanser

ngah berjalan keliling stadium..sempat gak posing huhuhu



ketabahan mu membuat aku tercabar T_T

boooth2 yang dibuka sepanjang program

aku dan cik rumet peaceee :P




en.badut from astro yg sgt sengal haha

terpaku aku!!! haha

pentas utama

ha..tu lah serba sedikit gambar yg sempat aku snap masa program tu hihihihi

yang kat bawah nih gambar on the way nak balik sintok, singgah sebentar di my hometown...iaitu the royal town, kuala kangsar huuuuuuu----->







haaaaa..dah abis dah gambar...pe komen anda? ha? xde komen? ok xpe huk3...keseluruhan program nih bagi aku ok lah..cume penat sikit..balik tu, aku tido memang tak hengat dunia dh hahahaha....acctually kepada mereka2 yang mempunyai penyakit kanser, terus kan hidup, bersemangat dan ceriakan hidup anda, kerana dengan menceriakan hidup itu serba sedikit boleh menyembuhkan sakit yang ditanggung...jangan bersedeh, kerana itu semua dugaan ALLAH kepada kita yang benar2 mampu menahannya...

kepada anda yang tidak merasa bagaimana berhadapan dengan penyakit kanser, berilah semangat kepada mereka yang melawan penyakit ini yang ade disekeliling anda. kerana sokongan anda adelah semangat untuk mereka teruskan hidup...

kepada yang telah kembali ke Rahmatullah kerana tewas melawan penyakit ini, marilah kita yang masih hidup sedekahkan Al-Fatihah kepada mereka semua..moga roh2 mereka di tempatkan dikalangan orang2 yang soleh dan solehah :')


p/s: ade sesetengah aktiviti dalam program nih yang aku kurang berkenan..tp biarlah rahsia...kalo korang nak tahu korang join la program nih taun depan..tiap2 taun ade program nih :)

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...