si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Saturday 23 July 2011

sweet sabtu---->hati ini memilih kamoo ^-^

bila jemari lembut menekan keyboard^-^


assalamualaikum semua wink3 sihat? heee...aku kan tak tau la nape rasa macam lame dah tak update belog padahal semalam aku update je, ciap join contest pakcik hizami ni lagi hahaha mungkin perasaan aku je kot..ke aku yang terlebeh2 rindu kat korang nih? aku rasa ye dah nih hahaha...

ok, segmen sweet sabtu nih aku reka khas untuk menghargai (err..yeke ayat nih) blogger2 yang ade kat malaysia nih mengikut cara aku sendiri, dan akan diterbitkan setiap sabtu je..so ikot suke hati aku la kan nak buat ape hua3 korang lak ikot suke korang nak baca ke nak komen ke aku halalkan huhuhuhu sebenarnya segmen ni lebeh kepada mempromote, memuji melayang-layang di udara, mengkritik dan bermacam-macam 'meng' lagi yang seangkatan dengannya..segmen ni jugak terhad kepada blogger2 yang tetibe bertuah dipilih oleh hati kecil ku ini (ayat nak jiwang je) hahahaha

jom kita tengok siape yang bertuah untuk segmen sweet sabtu terbitan pertama nih hehehe zassss---->

taraaaaa.....


ha....ni header belog dia..kenal tak kenal tak? kalo tak kenal, beliau kena mempemeskan diri beliau lagi hahaha......


jeng jeng jeng.....


ni tuan empunye header kat atas tu...elia si jejariruncing..comel tak comel tak? huuu korang mesti kenalkan? takkan la tak kenal tunang penjaga gol malaysia nih...khairul fahmi che mat...acctually tunang dia ngah lawan bola dengan singapore sekarang nih..chayok2 malaysia tuing3....ok dah..(ni dah macam pomot malaysia plak dah) ngeee ^^'

kenapa beliau yang menjadi pilihan untuk segmen sweet sabtu aku yang pertama nih? kerana--->

aku suke menjenguk belog beliau sebab belog beliau comel cam aku..eh silap, cam tuan dia la hehehe penulisan dia pun best dibaca sehingga aku tersenyum-senyum sendiri hingga ke bilik air..errr betol ke nih? betol la kot huuuu...yang paling aku suke kisah pertunangan beliau..perghhhh teruja tengok..korang nak tengok? klik sini dan sini dan juga sini hahaha (banyak plak korang kena klik huhuhu) aku doakan moga jodoh pertunangan diaorang nih sampai la kejinjang pelamin dan seterusnya ke akhir hayat Aminnnn :)

selain kisah pertunangan diaorang, kisah cinta diaorg pun aku follow..best baca..ade yang lawak ade yang serius ade yang macam2 lah  hahaha memang aku operate sume la belog dia tu..sume aku terjah..tapi aku tak tinggal kan komen la..(sengalkan aku, bajet misteri la kunun hua3) sebab aku jenis yang silent reader punye style..hahaha tapi selalu baca update terbaru dia kalo dia update la sebab sekarang beliau cam buzy je...jarang2 update..pape pun keep it up elia..i like heee :)

kalo korang pun bercita2 nak operate dan terjah belog elia si jejariruncing nih boleh terjah kat rumah beliau nih hihihi selamat menerjah ye tuing tuing tuing.....peace yoww :P

p/s: nak pemes cam beliau jugak...kena ngorat pemain bola gak ke ae? lalalalalala ^^,Y

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...