si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Thursday 21 July 2011

kisah 9 versi keempat---> sesuatu yang aku nak, tapi tak dapat T_T

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

hai3..assalamualaikum dan selamat pagi semua yang di kasihi dan di sayangi heee korang semua sihat tak? of cos la sihat kan? kalo tak mesti la korang tak leh nak berbelog or baca belog merapu aku nih...sebabnya kalo nak baca belog aku nih, kena sihat fizikal dan mental, kalo tak sadis la kisah hidup korang pas baca entri2 aku hahahaha....

hari nih aku nak hupdate simple je sal kisah 9 versi keempat nih, sesuatu yang aku nak, tapi tak dapat2..adeiii aku lak yang sadis huk3 :'(

yang pertama nak jadi pramugari..tapi tak dapat sebab lari course yang aku amik hahahaha

yang kedua nak encik bintang hati..err tak kesampaian la jugekkk...sadis sungguh uwaaaaa T_T

yang ketiga ni korang jangan gelak tau sebab aku nak pandai matematik huaaaa..aku sangat LEMBAB matematik ngeee..kalo bab kira2 memang aku fail...huk3

yang keempat pulak nak cantik cam lisa surihani..memang tak kesampaian la nak cantik cam dia sob3

yang keberapa lak erk? tgok gambar lisa lupe terus hahaha..yang kelima ye..erm yang ni aku nak tgok cite lagenda budak setan dengan en.bintang hati tapi tak leh tgok sebab ade halangan yang tak dapat dielakkan huaaaaa..siyes sedih..err sengal je kan huuuu

yang keenam nak masuk UM dan amik course bahasa melayu linguistik..tapi tak dapat sob3 sadis gile...aku minat gile linguistik tu huaaaa..tapi leh masuk UUM pon alhamdulliah la..university gak...bukan senang nak masuk u, ye tak? hahaha 

yang ketujuh nak belaja bahasa jepun..aiyakkk tak dapat2 lagi nih..bila la ae? hummmm

yang kelapan nak makan and tanam buah strawbery satu ladang..korang rasa ni logik tak? hahahaha kalo makan satu ladang tu memang tak logik la..mau rabak perut aku makan satu ladang hahaha..kalo tanam tu boley kot..tapi nak tanam kat mane? huaaaa tak dapat jugak huk3 (selalu dapat makan sebijik dua je, sedeh!!!!)

yang kesembilan nih aku nak abah aku balik...uwaaaa...memang sah tak kan dapat sampai akhir hayat...ALLAH dah amik abah..so, mintak2 jmp abah kat 'sana' nanti aminnn :')

ok dah abis..papai 

p/s: aku nak pegi majlis penganugerahan kerana jasa staf2 UUM :)

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...