si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Thursday, 14 July 2011

kisah 9 versi kedua---> barang2 penting

bila jemari lembut menekan keyboard^-^


hui3..assalamualaikum semua..hari nih macam mane? ade sihat? ape? sakit?? ololololo ciannya..g klinik ye kwn2 hihihi (prihatinnya aku heh!) erm..hari nih mau sambung kisah 9..kali nih versi kedua lak..barang2 penting..yang sentiase kena ade dgn aku..kalo tak de, mmg merana hidup..kalo tak merana pun, menangis je la sepanjang hari hahaha (konon manje sgt la nih, sekeh kang ahakz) tapi siyes aku cakap, kalo benda2 nih tak de mmg aku tak senang duduk la hari tu..ade je yang tak kena..adeii..mmg penting sgt lah heee :) jom kita zass ye kisah merapu aku nih huuu ----->


yang pertama of cos la my tepon yg cute nih hehehe..kalo beliau tak de dgn aku mmg tak lengkap lah hidup..penghubung tu der...


yang kedua my lappy hehehe..laptop kesayangan aku..dialah yang membuat aku leh jadi blogger nih..kalo dia tak de camne aku nak merapu merepek kat sini? korang jawab..hihihi (acctually nih harta paling mahal yg penah aku ade hahaha)
geng aku sume pakai nset nih hahaha


yang ketiga benda wajib bagi pompuan haruslah makeup hahaha tak makeup tebal cikit pon sti nak jugak calit bedak kat muka nih ye hihihihi biase lah org tak cantik kena la pakai makeup, tapikan aku ase aku tak de la pkai sangat..cantik je..maybe mmg cantik semulajadi kot wawawawawwa (perasan tahap dewa aku nih uwekkk)
maybeline is my choice huhu

layan penyakit perasan aku nih mau korang muntah 5 baldi nanti hahaha udah2 yang keempat plak ye iaitu jeng3 mestilah beg duit or name saintifiknya dompet haha..tak de en.dompet nih jenuh la aku..korang jangan rompak aku tau..aku tak de duit huuu T_T sob3

yang kelima encik ball pen hihihi..pen or pensel..sti aku bwk jugak huhuhu

yang keenam berkait rapat dengan yang kelima iaitu buku nota hihihi..kecik mana pun mesti kena bawak jugak, nanti senang nak mencatat ape2 yang patut..sambil berjalan sambil belaja menimba ilmu (cewahhh sangat berdedikasi aku nih hahaha)

yang ketujuh lak pencuci muka and minyak wangi..sangat penting bagi aku yang sangat menjaga kecantikan hahahaha poyosss!!!!!
yang aku ade setakat nih huuuu

yang kelapan (err..yang ni korang jgn ngutok aku ae huuu) makanan hihihi..walaupun coklat sebijik je pun sti kena bawak makanan jugak, bukan ape aku suke menguyah..so aku kena bawak makanan..nanti aku cepat boring..kalo makan tak boring cikit  hahahhahaa :P

yang kesembilan nih merangkumi semua iaitu handbag...yela kalo dah nak bwk segala mak nenek kat atas tu sti la kena bawak handbag so, handbag sangat la penting untuk ubuh semua barang2 tu hehehe...

sekian saja entri kisah 9 versi kedua yang merapu penyapu dari aku..ade lagi 7 versi..naseb la korang kena melayan sengal aku nih hahahaha..ok cau cin cau good nite my cantik n my ensem huuuuu ^-^

p/s: nuru nak g KL sabtu nih..yeay yeay yeay....@_@

6 comments:

Prince Halilintar said...

rasenya kalau perempuan xcukup dgn 9 perkara tu..mesti ade byk lagi kan brg penting yg selalu diorg bawa..prince rase lar..hehe

muhamad hanif said...

wahahaha..

mcm nset pulak ada versi2..

alif haris said...

hehe suke btul ngn coklat eh :)
coklat boleh hilangkan boring kan .. haha ^^

nuruhuda_329 said...

prince halilintar: hahaha er..yeke? yela kot huhuhu pompuan la katakan kikiki

muhamad hanif: hihihi ni kisah lak kita buat jadi versi hik3 ;P

alif haris: suke2..nak satu..eh tetibe mintak lak hahaha..coklat ubat mengantuk bila dalam kelas hehehe

hanafijaafar said...

tapi kesian handbag kalau isi makanan macam sup gear box atau tom yam extra pekat atau kari kepala ayam KFC.

nuruhuda_329 said...

hahaha tu kena ubuh handbag lain la..khas utk mkanan huhuhu

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...