si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Sunday 5 June 2011

my target..kete..DSLR...umah besar ihik3 ^^,Y

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

uyea3..arinih mood nk berblog sgt melimpah ruah ye hahahaha..tp ntah pape je yg aku post hihihi..blog nih sume kisah yg terjadi d sekeliling aku n sume kisah aku hihihihi..so korang jgn nk kompius kan diri bl aku asik bcerita kisah aku je..abis tu xkan nk cerita kisah korang plak kn..x ke pelik namanya tu hua3  aku dh nk start melalut la nih..sbelom aku melalut dgn lebih pjg ag, baik kita ke acara yg seterusnya?? acara ape??eh..silap2 hihihi kita ke kisah entri aku yg ni ye..

seperti tajuk entri aku tu, so kisahnya sal tu la ye..xkan sal lain plak kn??hihihi so, kita dalam hdp sti ade targetkan??sti korang ade nk capai pape dlm hdp..so aku pon ade, sbb aku pon manusia cam korang jugak..beza rupe paras, hati budi je hahahhaa mungkin rupe paras aku comel cikit n hati budi aku baik cikit dr korang hahaha opsss terlebey sudaaaaa..ok3 fokus2...

seperti tajok yg korang bc masa mula2 tgok entri nih, aku ade target aku..ni jugak merangkap aset yg aku nk dapat kan bila aku dpt keje nti ( bila ntah nk dptnya) aku nk beli kete idaman aku...mungkin korang kete idaman korang sti kete yg mahal2, kete sport ke, kete mewah2 ke..tp aku kete idaman aku buat masa nih aku nk kete MYVI...hihihihi sbb ape aku minat myvi??sbb dia comel cam aku hik3 n sesuai tok org2 yg comel cam aku jeq kakakkaa (sebenarnya aku takot nk bwk kete besar2 huhuhuhu) aku penah excident..so sampai skrg masih fobia..takut gak nk bwk kete nti..lesen dh ade..tp kete takot nk bwk..adeiiii sbb tu la aku nk beli kete kecik je..kang beli yg besar2 kang kalo pape jd..rugi oooooo hihihi

tadaaaaa my myvi idaman..tp aku nk wane putih..wane nih pilihan kedua hihihihi
ok tu cite target aku yg pertama...yg kedua lak..aku nk kamera DSLR..aku nak sgt2..sape nk tolong belikan???sti la aku..xkan korang lak kan hihihi...aku nih mmg minat bergambar,amik gambar n sume2 lah yg bkaitan dgn gambar hihihi..ntah la..aku nih mmg minat lah dlm bab2 nih..so kalo boleh nk ade DSLR sendiri..x kisah la D90 ke, D7000 ke,,asal kan DSLR huhuhuhu bila dh ade sendiri pye..bru lah bangga hihihi xde la pkai kamera nfon dh huhuk3 sedey je bunyi kn...hihihi aku akan dapatkan jugak DSLR..pasti hihihihi

ni DSLR D90..tp aku x kisah yg mane2 pon asal kan DSLR huhuhu nak jugakkkk
seterusnya....my target nk beli umah..sume org sti nk umah kn??korang nk x??kalo xnak korang di istiharkan tidak normal hahhaha...umah idaman aku sti la besar..bab2 umah aku demand cikit..aku nk umah banglo..dpt umah banglo cam yusof haslam pon ok gak..wah3 kaye bebeno la aku kn hahhaha kawen ngn anak dato' pon lom tentu dpt umah cam tu...tp kalo kawen ngn anak yusof haslam si shamsul yusof tu insyaAllah dpt kot hahhahahahaa..perasaan gile aku nih hik3...ermmm tu lah citenya aku nk umah besar..sbb umahkan tempat bteduh n kita nk dok ctu lame, sampai mati..so kena besar2 cikit huhuhu

ni contoh umah yg aku nk..lebey kurang camni lah..tp kalo bley ag cun dari nih la hahhaha

p/s: korang sume doakan nuru dapat sume nih ye...aminnnn :)

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...