si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Sunday 10 July 2011

baby baru ku yg cumil bangat--safarraz (yang dihormati)

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

haaaaa dah semayang magrib lom nih? jeng jeng jeng...eh silap, assalamualaikum cemua hehehe pastikan semayang magrib dulu tau baru leh baca entri nih...(dilarang baca jika lom semayang tuing3) ape cer aku nih belum pukul 9 dah sampai kat laman blog nih? heee saje je...entri nih aku nak cite sal baby baru aku...(wahhh aku dh ade baby, tp bila masa lak aku kawen? ngee @_@) tapikan sekarang kalo tak kawen pun leh ade baby what? cam tu la aku..wah3 sonoknya aku nih sebab dah ade dua orang baby sebagai penyeri hidup hik3

acctually, nih baby abang aku..so kiranya aku nih kakak diaorang la..eh? kakak ke? (cehhh perasan muda terlebey lak aku nih) hehehe bukan2..aku nih maksu diaorang la..maksu yang paling comel gitu hak3 :P (naseb la korang dapat maksu yang sewel nih hahhaahha ;p

sebenarnya kan..aku sedeh..T_T sebab aku tak jumpa dengan baby baru aku ni lagi uwaaaaaaa ( aku nangis nih korang sob3) aku kan jauh nun di utara..meraka jauh nun di...err mane erk? perak tu dikelaskan sebagai utara ke selatan ae? ke timur? hahahaha mana2 lah..yang penting jauh huk3..tak jumpa mereka lagi..mesti dah besar..naseb baik lah teknologi zaman sekarang ni canggih..so leh la aku melihat mereka di alam maya..huuuu maksu rindu bangat sama kamoo berdua..kapan ketemu nih? huk3 (sejak bila lak aku tukar warganegara indon nih? ayoyo...) 

ha tu lah citenya..eh tapi lom abis ag..ni aku nak sambung ag cikit heeee..baby baru aku nih namenya safarraz yang bermaksud "yang dihormati"..wahhh3 comelnya name anak maksu  nih..secomel tuannya..dia baby boy tau heeee :) kalo korang ade baca entri aku sebelom nih cite pasal aku rindu kat si mata boolat aku tu, ha yang tu kakak safarraz hehehe..beliau sudah besau sekarang ye...haiyaaaa nakal sekali hoi3

jom kita nengok baby nih..jom3 heeeee ------>


ini dia si comel maksu..safarraz huhuhuhu....


cehhhh si mata boolat nih, baik je rupenya dok sebelah adik tu..padahal suka kacau adik hahahaha dusta!

hah...gambar kabur? korang punya skrin lappy kotor kot, cuci sikit hahahaa...ni ehsan dari pesbuk abang aku..aku rompak hahahaha..nak gambar clear, kena tggu aku balik jumpa diaorang dulu la..errr raya nanti tau..boleh tunggu? ok cantekkkk!!! hahaha :P

p/s: tak sabau nak raya!!!! eh, puasa dulu la heeee ^^'

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...