si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Saturday, 7 May 2011

jom skodeng pompuan paling cantik di dunia huhuhuhu ^^,Y

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

ha entry kali nih nuru nk ajak korang sume skodeng pompuan yg paling cantik bangatttttt kt dunia nih...tp dia lebeh kpd dunia nuru lah..sbb ade kt sekeliling nuru hahhahaha mmg tersangat lah cantik mereka nih ye..tiade tandingan d dunia ku..huhuhuhu jom zasssss......

TEMPAT PERTAMA IALAH :-

PUAN SALWATI ^-^
 ha tu la dia tempat pertama..my mama huhuhuhuhu...yg paling cantik dalam hati ku...syg sgt2 muah4
 hihihihi...mane2 miss world tu jgn meraung lak ye..my mama menang awards seumur hidup tau huhuhuh:)


TEMPAT KEDUA IALAH:-

CIK NURU
 Wahhhh..nuru pon interpremm hahhahaha nuru tempat kedua ye,,jgn jeles lak kikikiki yg paling cantik d dunia nih..my mama ckp anak mama nih cantik huhuhuhu...mmg pon mama hahahahaha:)


TEMPAT KETIGA IALAH:-

PUAN AFNI
Ha tempat ketiga lak..akak nuru...tp bukan akak kandung la..sbb tu muka lain2 huhuhu ni akak ipar nuru huhuhu...comei2 nih...dan tempat ke empat lak mmg ade kena mgena dgn tempat ketiga nih...nk tau????jomm tgok hik3


tempat ke-empat ialah:-


safiyya
tadaaaaaaa...my baby yg sgt la comel huhuhu..opsss jgn slh fhm ye..nuru x kawen ag tau..ni anak sedara nuru..umi dia yg kt atas tu..tempat ke tiga tu hihihihi comel kan baby ku ini hihiihihi rindu bangatttt hari2 rindu huhuhuhu


actually mmg sume kt atas tu cantik2 ye..ase cam xde tempat ke berapa pon sbb sumenya no.1 d hati ku hihihi love you so much dunia akhirat...termasuk la jugak abg nuru yg sgt bertuah memiliki 4 ratu cantik dunia nih ye hahahhahaaha:p


my brother..



ratu cantik dunia ^-^
p/s: saya sayang mereka semua...:)

8 comments:

Angah Sempit said...

yg kedua cantik ker hahahhaha

nuruhuda_329 said...

uihhhh...sti la cantik huhuhuhuhu;p

Angah Sempit said...

biase jer

nuruhuda_329 said...

eleyyy..ko tu dia je yg cantik kan wekkk;p

Angah Sempit said...

sape dia yg ko mksudkan?

nuruhuda_329 said...

nk aku gtau kt cni ker????;p

Angah Sempit said...

ko rase perlu ker?

nuruhuda_329 said...

ko lak rase???;p

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...