si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Sunday 29 May 2011

aku single lah..x caya plakkk adeiii @_@

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

elo3..dh lame x hupdate ini blog..bcuti la katakan hehehe..now im back..:) entri kali nih nk cite kisah nuru berholiday hari tu..huhuhu acctually x holiday mane pon..dok umah je hak3..ni nk cite ade sorg kwn nuru nih dia x caya yg nuru nih single n available..adeiiii jenuh nk bg penerangan kt beliau ye sob3...sudahnya lantak kau lah hahhaa...susah sgt nk percya kannnn...aku single lahhhhhh..ase nk jerit je hihihihi single and available ye huhuhu..

ade yg bkenan d hati cume belom sampai jodoh ag..so menanti sesuatu yg kita syg tu sgt indah..ye x??? (ape aku merepek nih) hik3...bukan xmo bcinta tp xjmp ag yg sesuai ye (yeke???jgn pcaya) hahaha 

kpada kwn nuru tu..siyes nuru single ag..kalo nk masuk line isi borang dlu ye..acctually kwn nuru tu lelaki ye..mmg dia sgt x caya yg nuru nih single..apo lahhh...x caya lak..katenya org cantik xkn xde pakwe? nuru balas balik x semestinya org cantik sumenya kena ade pakwe..single lg better asenya wt ms skrg( sebenarnya nuru tggu bintang ht nuru la) hik3 tp bintang ht x muncul ag nih..adeiii masak2..hangus sudahhhh :')

skrg  nih dlm ht nuru ade bintang ht nuru je..bintang tu sentiase bsinar..tp bsinar dari jauh..kalo ade jodoh adelah..kalo xde mgkin ade yg lg baik utk nuru kn??hihihi..bg semangat kt diri sendiri nih huhuhu:') kpd kwn ku..percaya lah akn diri ku wt masa nih la..pasni aku x tahu hahahaha;p

saya single ok!!!!!!;) peace

ps: asik single je..bila nk mingle ni??wawawwaa;p




No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...