si cantik n si ensem saya ^-^

boleh like nuru kat sini tuing3 ^-^

ini nuru!!! heeee ^-^

Sunday 1 May 2011

aku stdy sambil layan lagu ct huuu syiokkkk :D

bila jemari lembut menekan keyboard^-^

comelnya dak kecik nih...kecik2 dh stdy cayalah hik3..
hihihihihihihi....entry ni menceritakan kisah aku yg tersangat lah rajin stdy tok final nti huhuhuhu...perghhhh rajin bebenor aku nih kakkakaka aku ngah membaca utk exam pengurusan kejurulatihan organisasi...jd jurulatih la kejap...walaupon x bape nk profesional hhuhuhuhu kalo nk tahu exam nih sebenarnya 24 mei hahaha awl giler aku stdy..bukan pe pasni bderet kot exam aku huuuu

jadual exam aku:

14 mei 2011--pengurusan strategik~~ 2.30 pm
16 mei 2011--keselamatan dan kesihatan pekerja II~~9.00 am
16 mei 2011--pengantar pengurusan~~2.30 pm
18 mei 2011--seminar pengurusan sumber manusia~~2.30 pm
19 mei 2011--latihan dan pembangunan~~9.00 am
23 mei 2011--pengurusan perubahan~~8.30 pm
24 mei 2011--pengurusan kejurulatihan organisasi~~9.00 am

adeiiii pengsan sudeeeee toing3
huhuhuhuhu dasattttt jadual aku..leh pengsan aku uwaaaaaaaaaaa..xde gap jauh langsung..adeiiii so sbb tu la aku dgn semangat jayanya dh mula stdy dr sekarang nih huuuu...ngah bersemangat jitu nih...so kena la stdy ye hihihihi..chayok3..nuru you can do it..be strong keyhh...( bg kata2 semangat kt diri sendirik) hahahha moga2 final exam for last sem nih naik la lagi pointer aku huk3 aminnn :)
aku kalo ngah stdy mmg serius ye hak3

tp xleh seyes sgt...so peaceeee hik3 ;p
hihihi peace2 xmo stress2..so moh stdy sambil dgr lagu ct best amattt...jom layan zasssss

No comments:

jom2 kita pegi pulau naminara ae amek tiket kat sini tuing3~~^-^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...